Zorgeloos bereikbaar vanaf Euro 19.95 per maand.

Uw eigen receptie inrichten te lastig of te duur? Met onze antwoordservice bent u zorgeloos goed bereikbaar met uw eigen receptie op afstand. Wij beantwoorden uw gesprekken en handelen die af zoals u dat van uw eigen receptie zou verwachten. Onze medewerkers staan uw bellers vriendelijk en professioneel te woord en beantwoorden veel gestelde vragen waarvan u vind dat uw receptie daar antwoord op zou moeten hebben. Zo heeft u wel de lusten maar niet de lasten van uw eigen goed bereikbare receptie.

Waarom onze antwoordservice?

  • U bent gegarandeerd bereikbaar van 08:00 tot 21:00
  • Uw telefoontjes worden gewoon direct beantwoord
  • Wij zijn uw receptie: beantwoorden veel gestelde vragen en verbinden door
  • Terugbel verzoeken krijgt u netjes direct in uw email.

Uw eigen receptie op afstand waar uw gesprekken altijd direct en professioneel beantwoord worden. U bent bereikbaar maar hoeft zelf niet altijd uw telefoon te beantwoorden. Wij dan doen dat voor u. Wij spreken samen met u af hoe wij dat doen en of er bepaalde gesprekken moeten doorgeschakeld of niet. Van iedereen die door u graag persoonlijk wil worden teruggebeld krijgt u van ons een terugbelverzoek. Direct na het gesprek met een korte samenvatting van het gesprek zodat u terug kunt bellen wanneer het u schikt. Altijd bereikbaar zonder gestoord te worden én terug bellen als het u schikt, dat is de antwoordservice van SpangenbergGroep.

Onze antwoordservice:

  • Hoog opgeleid personeel
  • All-inn prijs vanaf Euro 19,95
  • Geen bijkomende kosten
  • Geen opstartkosten
  • Geen aansluitkosten
  • Zorgeloos bereikbaar van 08:00 tot 21:00
  • Met bereikbaarheidsgarantie!
  • Niet goed = Geld terug
  • Ruim 15 jaar expert in klantcontact

Hoe werkt een goede antwoordservice

Heel simpel: Uw telefoontjes worden beantwoord op het moment dat u dat even niet (direct) kan. Volgens ons gaat dat net iets verder volgens ons is een goede antwoordservice een verlengde van uw organisatie. Voor de beller moet het geen verschil maken of hij met een medewerker van uw bedrijf spreekt of met een van onze medewerkers. Hoe werkt dat dan in de praktijk:

– Wij zijn u receptie op afstand en nemen uw gesprekken aan als u daar niet of niet direct toe in staat bent

– Onze medewerkers beantwoorden de gesprekken zoals u dat graag wilt

– Omdat wij uw receptie zijn vinden wij het logisch dat wij weten wie u bent en wie u kan bellen

– Wij beantwoorden alle vragen waarvan u verwacht dat uw receptie die vragen kan beantwoorden

– Wij maken een terugbel afspraak met uw beller en sturen u een samenvatting van het gesprek via de email.

SpangenbergGroep

Specialist in bereikbaarheid, klantcontact & klantbeleving

Cases

Antwoordservice: meer dan alleen bereikbaarheid

Met een goed ingerichte antwoordservice krijgt u meer dan alleen een goede bereikbaarheid. Inkomende contacten kenmerken zich door hun onvoorspelbaarheid. Op het moment dat een antwoordservice die onvoorspelbaarheid omzet in een planbare stroom terugbel afspraken spaart u dat veel tijd. Daarbij functioneert de antwoord service als filter. Een potentiële klant waarmee u in onderhandeling bent belt u wellicht direct terug of wordt zelfs op uw verzoek naar u doorverbonden. Een telemarketeer die graag een afspraak met u wil maken belt u waarschijnlijk terug op het moment dat het u schikt of op het moment dat u er behoefte aan heeft. Dat is de kracht van de antwoordservice.

Antwoordservice bij SpangenbergGroep

Wij staan voor helderheid en duidelijkheid. Met onze antwoordservice kunnen wij snel zorgen dat u goed bereikbaar bent. Daarnaast zijn wij in staat uw klantcontacten volledig af te handelen als dat wenselijk is. Voor de tarieven kunt u hier klikken. 

SpangenbergGroep

Specialist in bereikbaarheid, klantcontact & klantbeleving

De antwoordservice van SpangenbergGroep

SpangenbergGroep heeft een effectief, efficiënt en professioneel ingerichte antwoord service. Standaard bieden wij ondersteuning van 08:00 tot 21:00, ondersteuning in het weekend, meertaligheid en doorlopende kwaliteitscontroles.

Contact opnemen

Schrijf u in voor onze Nieuwsbrief en blijf op de hoogte