Antwoordservice inhuren

Een antwoordservice inhuren klinkt als iets dat alleen voor grotere organisaties van toepassing is, echter is niets minder waar.  Het inhuren van een antwoordservice is juist ook voor de kleinere ondernemer een zeer goede optie.  Dankzij de antwoordservice van SpangenbergGroep mist u nooit meer een klant.  Wij beantwoorden uw telefoon wanneer u zelf niet bereikbaar bent.
De antwoordservice van SpangenbergGroep staat ten allen tijde uw klanten professioneel en deskundig te woord.

De antwoordservice inhuren van SpangenbergGroep resulteert in:

  • Gegarandeerd goed bereikbaar, zelfs in het weekend standaard tot 18 uur
  • De telefoon wordt altijd opgenomen precies zoals u dat zelf zou doen
  • Geen gemiste gesprekken meer
  • Geen onderbrekingen tijdens uw werk

Zoals hierboven staat beschreven biedt het inhuren van de antwoordservice van SpangenbergGroep uw klanten veel voordelen.  Maar niet alleen voor uw klanten biedt onze antwoordservice mogelijkheden, ook voor u, als ondernemer, kan een antwoordservice inhuren u veel profijt opleveren.

Wij hebben ruim 17 jaar ervaring met het beantwoorden van uw zakelijke telefoontjes. Daag ons uit met uw probleem en wij vinden voor u een passende oplossing om ook uw telefoontjes professioneel te beantwoorden.

Ja ik wil altijd zorgeloos goed bereikbaar zijn!

Bel ons op 085-8884661 of gebruik dit formulier:

SpangenbergGroep

Een antwoordservice inhuren en zodoende altijd bereikbaar zijn voor uw klanten?

Een antwoordservice inhuren, een gewin voor u als ondernemer!

Als ondernemer is het eenvoudig de aanname te doen dat u, wanneer u zelf de telefoon aanneemt, geen kosten met zich meebrengt.  Uiteraard is dat niet helemaal waar. De tijd die u nu steekt in het opnemen van de telefoon, had u ook kunnen benutten om andere zaken af te handelen.  Door uw antwoordservice uit te besteden kunt u ervoor zorgen dat u altijd telefonisch bereikbaar bent, en dat uw eigen werk daar niet onder lijdt.

SpangenbergGroep:

  • Ruim 15 jaar ervaring in klantcontact
  • Passie voor klantcontact en klantbeleving
  • Hoogopgeleid en goed getraind personeel
  • Uw behoeften staan centraal
  • Van telefoonservice tot klantenservice
  • Meertalig / Multichannel
  • Kwalitatief hoogwaardig contact met uw klanten

Altijd telefonisch bereikbaar zijn?

In deze huidige tijd van e-mail en Internet wordt wel eens gedacht dat het telefonisch bereikbaar zijn niet meer belangrijk is. Volledig onterecht!
Het is nog steeds erg belangrijk om als organisatie en/of bedrijf optimaal telefonisch bereikbaar te zijn. Nog veel klanten vinden het persoonlijk contact via de telefoon uiterst belangrijk en vaak zelfs doorslaggevend, klanten willen nu eenmaal snel antwoord op hun vragen. Uiteraard is het dan ook erg beduidend om deze telefonische bereikbaarheid te blijven garanderen.

Een antwoordservice inhuren lijkt misschien prijzig, maar bedenkt u eens hoeveel tijd en daarbij ook kosten u steekt in het zelf beantwoorden van de telefoon. Uw tijd als ondernemer is namelijk ook veel geld waard, het is daarom uiterst belangrijk om voor uzelf een goede overweging te maken of dat u uw antwoordservice/telefoonservice beter kunt uitbesteden. Vaak wordt na verloop van tijd duidelijk dat een antwoordservice inhuren u veel meer biedt dan dat het u kost.  Voor elk bedrijf en/of organisatie is bereikbaarheid namelijk cruciaal!

Neem eens contact met ons op. Wij kunnen uw antwoordservice zijn. SpangenbergGroep biedt u:

  • Zorgeloze bereikbaarheid, standaard van 08:00 tot 21:00
  • Ook bereikbaar in het weekend
  • Meertalige ondersteuning
  • Hoogopgeleid en goed getraind personeel
  • Gewoon goede service met kwaliteitsgarantie