Waarom zou u uw klantenservice/klantcontact uitbesteden?

Waarom zou u uw klantenservice/klantcontact uitbesteden? De voordelen van het uitbesteden van uw klantenservice/ klantcontact op een rijtje. We zien dat bedrijven en instellingen vaak worstelen met hun klantenservice/ klantcontact. Het is lastig om klantcontact enerzijds kosten efficiënt en anderzijds klantgericht te organiseren. Toch wordt het belang van goede service vaak wel erkend en wil…

Lees verder!

Klantenfeedback hoe werkt dat?

Klantenfeedback Wat is het, wat kunt u ermee en hoe richt u een doorlopende kantenfeedback cyclus in? Klanttevredenheid/klantbeleving meten -> Klantenfeedback Het meten van klanttevredenheid gebeurt binnen organisaties vaak vanuit een interne redenering. Hierbij worden afwegingen gemaakt welke volgens de organisatie van belang zijn. Het onderzoek dat vervolgens plaatsvindt wordt dan op basis van deze…

Lees verder!

Klanttevredenheid hoe en wat: Deel 4 van 4: 9 Klanttevredenheid verbeter tips!

Klanttevredenheid hoe en wat. Deel 4 van 4: 9 klanttevredenheid verbeter tips! Wij hebben 9 eenvoudige klanttevredenheid verbeter tips voor u op een rij gezet om uw klanttevredenheid een boost te geven. Klanttevredenheid is een belangrijke indicator van klantgerichtheid. Het meten van de klanttevredenheid en het doorlopend verbeteren daarvan zou in ieder bedrijf standaard moeten…

Lees verder!

Klanttevredenheid hoe en wat Deel 3 van 4: Klanttevredenheid verbeteren?

Klanttevredenheid hoe en wat. Deel 3 van 4: klanttevredenheid verbeteren? Veel organisaties willen wel iets met klanttevredenheid doen maar weten niet hoe of waar ze moeten beginnen. Klanttevredenheid wordt vaak als doel gezien en hoe hoger de klanttevredenheid hoe beter. Maar waarom en hoe kunt u uw klanttevredenheid verbeteren? Waarom wilt u uw klanttevredenheid verbeteren? Algemeen…

Lees verder!

Klanttevredenheid meten? Lees hier alles over klanttevredenheid!

Klanttevredenheid hoe en wat. Deel 2 van 4: klanttevredenheid meten Klanttevredenheid meten Wij weten wat klanttevredenheid is (lees onze blog hier). Nu is de vraag hoe we dat kunnen meten. Klanttevredenheid meten is naast de input die het geeft een waardevol contact moment waar u in gesprek gaat met uw klanten. Als u het meten…

Lees verder!

5 klantbeleving tips om uw callverkeer te verlagen én uw klantbeleving te verbeteren

5 tips om uw callverkeer te verlagen én uw klantbeleving te verbeteren Wij doen veel klantenonderzoeken. Telkens blijkt weer dat organisaties ondanks alle mogelijkheden die er zijn eigenlijk geen idee hebben waar klanten contact over opnemen. Natuurlijk worden gespreksonderwerpen wel gelogd, maar waar belt de klant nu eigenlijk echt over? Wij geven u op basis…

Lees verder!