Klanttevredenheid hoe en wat Deel 4 van 4: 9 Klanttevredenheid verbeter tips!

Klanttevredenheid hoe en wat Deel 4 van 4: 9 Klanttevredenheid verbeter tips! Wij hebben 9 eenvoudige klanttevredenheid verbeter tips voor je op een rij gezet om je klanttevredenheid een boost te geven. Klanttevredenheid is een belangrijke indicator van klantgerichtheid. Het meten van de klanttevredenheid en het doorlopend verbeteren daarvan zou in ieder bedrijf standaard moeten…

Lees verder!

Klanttevredenheid hoe en wat Deel 3 van 4: Klanttevredenheid verbeteren?

Klanttevredenheid hoe en wat Deel 3 van 4: Klanttevredenheid verbeteren? Veel organisaties willen wel iets met klanttevredenheid maar weten niet hoe of waar ze moeten beginnen. Klanttevredenheid wordt vaak als doel gezien en hoe hoger de klanttevredenheid hoe beter. Maar waarom en hoe kun je je klanttevredenheid verbeteren? Waarom wil je klanttevredenheid verbeteren? Algemeen wordt…

Lees verder!

Klanttevredenheid hoe en wat Deel 2 van 4: Klanttevredenheid meten

Klanttevredenheid hoe en wat Deel 2 van 4: Klanttevredenheid meten Klanttevredenheid meten We weten wat klanttevredenheid is (lees onze blog hier). Nu is de vraag hoe je dat moet meten. Klanttevredenheid meten is naast de input die het geeft een waardevol contact moment waar je in gesprek gaat met je klanten. Als je het meten…

Lees verder!

5 klantbeleving tips om uw callverkeer te verlagen én uw klantbeleving te verbeteren

5 tips om uw callverkeer te verlagen én uw klantbeleving te verbeteren Wij doen veel klantenonderzoeken. Telkens blijkt weer dat organisaties ondanks alle mogelijkheden die er zijn eigenlijk geen idee hebben waar klanten contact over opnemen. Natuurlijk worden gespreksonderwerpen wel gelogd, maar waar belt de klant nu eigenlijk echt over? Wij geven u op basis…

Lees verder!

Waarom klantbeleving begint bij goed klantcontact.

Waarom klantbeleving begint bij goed klantcontact. Het lijkt de nieuwe heilige graal in de marketing: klantbeleving. We zien het in allerlei verschillende termen voorbij komen: Customer Journey, Customer Experience of gewoon klantbeleving. Ook zien we steeds vaker functie titels voorbij komen als Customer Centricity Manager, Manager Klantervaring of Manager Blije Klanten. Organisaties dragen maar wat…

Lees verder!

Schieten met scherp; Hoe inbound en outbound leads generen effectief samen komen

Schieten met scherp; Hoe inbound en outbound leads generen effectief samen komen Vrijwel elke organisatie worstelt met het generen van leads. In de business to business omgeving zien we dat steeds meer bedrijven hun heil online zoeken. Toch is deze wereld voor veel ondernemingen nog een jungle waarin je makkelijk verdwaalt. Daarbij is online leads…

Lees verder!