Callcenter uitbesteden?

Contact met klanten is belangrijk. Toch is het vaak een uitdaging om dat op een effectieve, efficiënte en vooral professionele wijze vorm te geven. Het kan daarom in sommige gevallen handig, of verstandig zijn om na te denken of u uw callcenter zou willen of moeten uitbesteden. Het callcenter uitbesteden brengt een aantal voordelen met zich mee. Herkent u deze problemen?

  • U wilt graag professioneel klantcontact of een professionele klantenservice maar u weet niet hoe?
  • U wilt graag meer verkopen aan bestaande of nieuwe klanten en wilt daarvoor klantcontacten inzetten
  • U heeft uw eigen callcenter maar u heeft soms/vaak te maken met pieken in het aanbod
  • Uw klantenservice is niet altijd even goed bereikbaar?

Dan is uw callcenter uitbesteden voor u interessant. Wij bieden u zorgeloos klantcontact zowel voor uw inkomende als uw uitgaande klantcontacten.

Lees hier onze blog met alle voordelen van het uitbesteden van uw klantenservice op een rijtjeWaarom zou je jouw klantenservice/ klantcontact uitbesteden?

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Wij beschikken over de faciliteiten, de mensen, de ervaring én de drive om u te helpen!

Bel ons op 085-8884661 of
gebruik dit formulier:

SpangenbergGroep

Zullen wij uw klantenservice verzorgen? Bel ons op 088-8884661

SpangenbergGroep, specialisten in klantbeleving!

Daag ons uit op 085-8884661 of gebruik dit formulier:

Wie zijn wij?

Wij zijn SpangenbergGroep, de specialist in klantcontact, klantenservice en klantbeleving. Wij helpen organisaties en bedrijven bij het zorgen voor hoogwaardig klantcontact waarbij de klantbeleving centraal staat. Wij helpen u met:

  • Uw eigen meertalige, multichannel klantenservice. Zorgeloos de beste klantenservice voor uw (internationale) klanten.
  • Overflow: Heeft u uw eigen klantenservice (KCC, helpdesk, callcenter of klantendienst) maar kunt uw klanten niet altijd direct effectief en professioneel afhandelen. Wij springen bij wanneer het nodig is.
  • Out of office: U sluit zelf om 17:00 uur maar u wilt voor uw klanten bereikbaar zijn tot 21:00 uur?
    Geen probleem, wij zorgen ervoor dat uw bereikbaar bent op de momenten dat u dat wenst.
  • Het verbeteren van uw klantenservice, klantgerichtheid, klantvriendelijkheid, klantbeleving en telefonische bereikbaarheid.

De voordelen van uw callcenter uitbesteden

Op het moment dat u gebruik maakt van een extern callcenter zoals dat van SpangenbergGroep brengt dat een aantal voordelen met zich mee. We hebben de belangrijkste voordelen voor u op een rijtje gezet:

  • Schaalbaarheid/ schaalvoordelen: Een gespecialiseerd callcenter heeft vaak meer mensen beschikbaar voor het afhandelen van klantcontacten als een interne afdeling.
  • Kosten: De kosten van direct intern klantcontact zijn vaak niet helder. Op het moment dat er gebruik gemaakt wordt van een extern bureau weet je exact waar je aan toe bent en wat de kosten van het klantcontact zijn. Daarbij is een extern callcenter vaak goedkoper omdat de schaalvoordelen vaak ten goede van de klanten komen én omdat ze gespecialiseerd zijn in het effectief en efficiënt afhandelen van klantcontacten.
  • Kwaliteit: Een (goed!) extern callcenter heeft veel ervaring met klantcontact en is vaak in staat de kwaliteit van de klantcontacten op een constant, hoog niveau te houden.
  • Wel de lusten niet de lasten: Geen zorgen om bezetting, verzuim, ICT-problemen etc. Met een goed extern callcenter wordt u ontzorgt op het gebied van klantcontacten.
  • Mogelijkheden: Ruime openingstijden, goede moderne technologie, meertaligheid, multichannel. Uw callcenter uitbesteden zorgt er vaak voor dat u een state of the art callcenter tot uw beschikking heeft zonder dat u dat zelf hoeft in te richten.

SpangenbergGroep

Zullen wij uw klantenservice verzorgen? Bel ons op 088-8884661