Callcenter

De term callcenter is over het algemeen enigszins beladen. Callcenters hebben een slechte naam omdat ze vaak geassocieerd worden met telemarketing. Telemarketing is echter maar een heel klein deel van de werkzaamheden van een callcenter en lang niet alle callcenters doen telemarketing. Een betere term is tegenwoordig contactcenter. Er wordt al lang niet meer alleen maar gebeld.

Klantcontact wordt steeds belangrijker en de kwaliteit van dat contact helemaal. We zien het aantal contacten alleen maar toenemen en daarbij ook het aantal kanalen waarlangs de klant contact wil. SpangenbergGroep beschikt over een volledig ingericht, multichannel en meertalig callcenter waarin wij voor allerlei verschillende opdrachtgevers klantcontacten afhandelen.

Onze kracht

  • Geloof in de waarde van klantcontact
  • Hoog opgeleid personeel
  • Voor elke klant de juiste oplossing
  • Ruim 15 jaar ervaring in klantcontact
  • No nonsens aanpak

SpangenbergGroep

Specialist in bereikbaarheid, klantcontact & klantbeleving

Cases

KvK

De Kamer van Koophandel is begin 2014 gestart met het centraal afhandelen van klantcontacten. Na het opstarten van het KCC hebben zij SpangenbergGroep gevraagd om het KCC door te lichten en waar mogelijk te optimaliseren. Lees meer

38logo

Hyproca Nutrition is een internationale producent van flesvoeding op basis van zowel koe- als geitenmelk. In 2014 introduceerde Hyproca Nutrition 2 eigen labels flesvoeding op de Europese markt. Lees meer

Callcenter Spangenberg | Optimale bereikbaarheid

Zoals bekend is het voor elke onderneming belangrijk om goed bereikbaar te zijn. Het callcenter van SpangenbergGroep kan u daarbij helpen. Wij bieden diverse diensten die u kunnen helpen uw bereikbaarheid te vergroten. Zo kunnen wij bijspringen op het moment dat u pieken ervaart in uw eigen callcenter of wij kunnen een bepaald gedeelte van een telefoonverkeer afhandelen. Ook kunnen wij in ons callcenter uw klantcontacten volledig afhandelen.

Wij handelen zowel inkomende als uitgaande klantcontact af. De klantrelatie staat daarbij centraal. Op het moment dat het callcenter van SpangenbergGroep namens u contacten afhandelt zullen uw bellers niet merken dat ze met een extern callcenter te maken hebben. Wij presenteren ons nadrukkelijk als onderdeel van uw organisatie.

SpangenbergGroep

Specialist in bereikbaarheid, klantcontact & klantbeleving

Callcenter Spangenberg | Uw klantcontacten in goede handen

Wij geloven in de kracht van direct klantcontact. Met veel plezier handelen wij voor verschillende opdrachtgevers zowel inkomend als uitgaand klantcontact af. Met onze telefoonservice bent u al bereikbaar vanaf Euro 19,95. Daarnaast bieden wij flexibele multichannel ondersteuning of het nu gaat om 10 of 10.000 calls of mails per maand gaat. Met het callcenter van SpangenbergGroep bent u gegarandeerd zorgeloos bereikbaar. 

Contact opnemen

Schrijf u in voor onze Nieuwsbrief en blijf op de hoogte