Wilt u altijd bereikbaar zijn?


Doorlopende kwaliteitscontroles
Hoge mate van flexibiliteit
Bereikbaarheidsgarantie
30 dagen niet goed geld terug

Kom direct in contact met ons via het onderstaande formulier.

Basic€19,95

Inclusief 10 gesprekken
€19,95 per maand

Medium€85,00

Inclusief 50 gesprekken
€85,00 per maand

Extra large€325,00

Inclusief 325 gesprekken
€325,00 per maand

Merkt u ook dat naast bellende klanten, klanten ook steeds vaker via de e-mail contact met u opnemen? Dat kan kloppen, klanten maken steeds meer gebruik van allerlei verschillende kanalen om in contact te komen met de bedrijven of instellingen waar zij klant van zijn. Naast telefonie, webchat en social media zien we het e-mail verkeer toenemen. Hoe beantwoord u die groeiende stroom emails en hoe gaat u om met klanten die bellen en mailen tegelijk?

Onze kracht

  • Geloof in de waarde van klantcontact
  • Hoog opgeleid personeel
  • Voor elke klant de juiste oplossing
  • Ruim 15 jaar ervaring in klantcontact
  • No nonsens aanpak

SpangenbergGroep

Specialist in bereikbaarheid, klantcontact & klantbeleving

Cases

KvK

De Kamer van Koophandel is begin 2014 gestart met het centraal afhandelen van klantcontacten. Na het opstarten van het KCC hebben zij SpangenbergGroep gevraagd om het KCC door te lichten en waar mogelijk te optimaliseren. Lees meer

38logo

Hyproca Nutrition is een internationale producent van flesvoeding op basis van zowel koe- als geitenmelk. In 2014 introduceerde Hyproca Nutrition 2 eigen labels flesvoeding op de Europese markt. Lees meer

Email afhandeling service

De afhandeling van emails is een belangrijk onderdeel van het klantcontact. Vaak wordt het onderschat en worden de emails “erbij” gedaan. Niet zelden gescheiden van de andere klantcontact kanalen. Met Email ondersteuning maakt u gebruik van de kennis, mankracht en ervaring van een gespecialiseerd bedrijf. Een bedrijf dat zich bezig houdt met de afhandeling van klantcontacten en volledig ingericht is op effectieve, efficiënte en professionele email ondersteuning. Dat heeft als voordeel dat u zeker weet dat uw emails tijdig en professioneel worden beantwoord.

Email ondersteuning bij SpangenbergGroep

SpangenbergGroep is gespecialiseerd in het afhandelen van klantcontacten. Dat doen wij zowel via de telefoon, webchat maar ook via email. Onze medewerkers zijn hoogopgeleid, goed getraind en meertalig. Hierdoor kunnen wij effectieve, efficiënte en professionele email afhandeling voor u garanderen. Of u nu 10 of 10.000 emails per maand ontvangt. Wij handelen ze voor u af binnen de service levels zoals u die mag verwachten van een professioneel contactcenter. Door onze meertaligheid is onze Email ondersteuning ook uitermate geschikt voor bedrijven die internationaal georiënteerd zijn.

SpangenbergGroep

Specialist in bereikbaarheid, klantcontact & klantbeleving

Hoe werkt de email ondersteuning

Wij handelen namens u uw email berichten af. Dat kunnen wij na een goede training grotendeels zelfstandig. In het geval van complexere emails zullen wij ten alle tijden ruggespraak houden met u. De nieuwe kennis voegen wij toe aan onze kennisbank die wij specifiek voor u bij houden. Om toegang te krijgen tot uw email verkeer kunnen wij gebruik maken van uw email applicatie of we kunnen de email berichten inladen in ons eigen systeem. Om de kwaliteit te garanderen voert onze kwaliteitscoach doorlopende kwaliteitsmetingen uit.

Daag ons uit!

Heeft u een uitdaging met betrekking tot uw klantcontacten? Daag ons uit. Wij leveren maatwerk tegen zeer concurrerende tarieven. Geen standaard oplossingen, elke situatie is anders. Daar spelen wij op in. Ons team staat voor u klaar om uw klantcontacten te optimaliseren!

Contact opnemen

Schrijf u in voor onze Nieuwsbrief en blijf op de hoogte