Implementatie

U zit waarschijnlijk niet te wachten op een complex dik rapport waar u vervolgens zelf mee aan de slag moet. Onze klanten waarderen onze dientverlening om de totale aanpak. Naast advies hebben wij contactcenter experts op verschillende gebieden die ondersteunen bij het implementeren van voorgestelde verbetertrajecten. Of het nu gaat om een strategisch, tactisch of operationeel traject, onze ervaring op alle niveaus stelt ons in staat op alle gebieden die te maken hebben met klantcontact ondersteunend te zijn.

Onze kracht

  • Passie voor klantcontact
  • Ruime ervaring in klantcontact
  • Ervaring op gebied van consultancy
  • Ervaring met het zelfstandig afhandelen van klantcontacten

SpangenbergGroep

Specialist in bereikbaarheid, klantcontact & klantbeleving

Opleiden en kennis overdracht

Onze dienstverlening is er niet op gericht om zo lang mogelijk bij u aan het werk te blijven. Wij stellen onze kennis en ervaring op het gebied van klantcontacten ter beschikking. Dat betekent dat wij de kennis en ervaring op dat gebied binnen uw organisatie versterken. Dat heeft als doel om ons zelf overbodig te maken. U kunt na onze hulp uitstekend zelf verder. Dat is ook het doel.

Rapportage en voortgang

Gedurende onze projecten houden wij u als opdrachtgever altijd op de hoogte van de voortgang. Aan de hand van een vooraf bepaalde tijdslijn zullen wij op vaste tijden rapporteren over de voortgang. Zo kunnen we altijd tijdig bijsturen en komt u nooit voor onverwachte vertragingen of verrassingen te staan. Zo heeft u altijd een vinger aan de pols en is het voor u helder wat de status is van ons gezamenlijk project.

SpangenbergGroep

Specialist in bereikbaarheid, klantcontact & klantbeleving

Daag ons uit!

Heeft u uitdagingen op het gebied van klantcontacten? Lukt het u niet om uw klantcontacten op orde te krijgen? Zou u graag meer opbrengsten verkrijgenĀ uit uw inkomende contacten? Wilt u uw aantal inkomende contacten verlagen? Daag ons uit!

Aan de hand van een persoonlijk gesprek bepalen wij op welke wijze wij u kunnen ondersteunen bij het realiseren van uw doelstellingen. We maken samen een plan van aanpak dat resultaten garandeert.

Wij staan u graag te woord, neem contact op met ons team en u zult zien dat een oplossing samen met onze contactcenter specialisten binnen handbereik is.

Wij horen graag van u!

Contact opnemen

Schrijf u in voor onze Nieuwsbrief en blijf op de hoogte