Inbound callcenter

Een inbound callcenter is een bedrijfsonderdeel dat gecentraliseerd inkomende klantcontact afhandelt. Dat kan zowel een intern inbound callcenter zijn als een extern inbound callcenter. Een intern callcenter handelt primair het telefoonverkeer voor de eigen organisatie af. Een extern inbound callcenter functioneert als een facilitair bedrijf dat de klantcontacten afhandelt voor verschillende opdrachtgevers. Voor deze bedrijven is klantcontact de kerntaak waarbij het voor de meeste andere bedrijven een noodzakelijk kwaad is.

SpangenbergGroep functioneert voor verschillende bedrijven als inbound callcenter. Dat wil zeggen dat wij de inkomende (inbound) klantcontacten afhandelen voor deze opdrachtgevers. De aard van dat inkomende telefoonverkeer is divers. Voor de ene klant is dat een klantenservice waarbij klantvragen beantwoord worden. Voor de andere klant is dat een bereikbaarheidsdienst door middel van een receptie op afstand.

Onze kracht

  • Geloof in de waarde van klantcontact
  • Hoog opgeleid personeel
  • Voor elke klant de juiste oplossing
  • Ruim 15 jaar ervaring in klantcontact
  • No nonsens aanpak

SpangenbergGroep

Specialist in bereikbaarheid, klantcontact & klantbeleving

Cases

KvK

De Kamer van Koophandel is begin 2014 gestart met het centraal afhandelen van klantcontacten. Na het opstarten van het KCC hebben zij SpangenbergGroep gevraagd om het KCC door te lichten en waar mogelijk te optimaliseren. Lees meer

38logo

Hyproca Nutrition is een internationale producent van flesvoeding op basis van zowel koe- als geitenmelk. In 2014 introduceerde Hyproca Nutrition 2 eigen labels flesvoeding op de Europese markt. Lees meer

SpangenbergGroep als uw inbound callcenter

SpangenbergGroep is een facilitair inbound callcenter dat voor verschillende op opdrachtgevers inkomende klantcontacten afhandelt. Wij zijn gespecialiseerd in afhandelen van klantcontacten voor onze opdrachtgevers. Wij functioneren daarbij niet als extern bureau maar als verlengde van onze opdrachtgevers. De klanten van onze opdrachtgevers hebben dan ook niet het idee dat zij met een extern bureau te maken hebben. Als inbound callcenter zijn wij volledig ingericht op het optimaliseren van de klantbeleving. Het contact dat wij namens onze opdrachtgevers met hun klanten hebben moet een waardevolle bijdrage leveren aan die klantbeleving.

Waarom SpangenbergGroep

Al jaren adviseren wij organisaties op het gebied van klantbeleving en klantcontact. Wij hebben grote organisaties geholpen met het opzetten van inbound callcenters, het verbeteren van klantcontacten en het doorlopend verbeteren van de klantbeleving. Alles wat wij de afgelopen jaren hebben geleerd passen wij direct toe op het klantcontact dat wij namens onze opdrachtgevers uitvoeren. Zo zijn onze opdrachtgevers er zeker van dat hun klantcontacten altijd in goede handen zijn.

SpangenbergGroep

Specialist in bereikbaarheid, klantcontact & klantbeleving

Hoe werkt het?

Optimaal bereikbaar zijn, ook op tijden dat het u even niet goed uitkomt? Onze getrainde medewerkers beantwoorden uw telefoongesprekken op het moment dat u dat wenst. Met onze ruime openingstijden bent u gegarandeerd bereikbaar van 08:00 tot 20:00 en in de weekenden standaard van 09:00 tot 18:00. Wij zorgen dat u bereikbaar bent en dat uw telefoontjes snel en professioneel worden afgehandeld. Goede kwaliteit hoeft ook niet duur te zijn; U bent al gegarandeerd bereikbaar vanaf Euro 19,95 per maand!

Hoe het werkt is heel simpel: U schakelt uw telefoongesprekken door op het moment dat u dat wenst. Wij beantwoorden uw telefoongesprekken.

Heeft u zelf nog geen telefoonnummer of wilt u een vast telefoonnummer? Geen probleem, dat krijgt u van ons.

Contact opnemen

Schrijf u in voor onze Nieuwsbrief en blijf op de hoogte