Uw klant centraal stellen?

We horen het vaak: “Wij stellen de klant centraal”. Is het centraal stellen van de klant niet achterhaald of is het juist helemaal van deze tijd? Om die vraag te kunnen beantwoorden moeten we eerst duidelijk hebben wat het nou precies is. Wat is de klant centraal? De klant centraal stellen is het inrichten van je organisatie, communicatie, bedrijfsprocessen en je producten en/of diensten op basis van de klantbehoeften. Het kennen van je klant en van diens behoefte is dus voorwaarde om de klant ook daadwerkelijk centraal te stellen.

Waarom dat niet achterhaald is…

Het centraal stellen van je klantbehoefte is helemaal niet achterhaald omdat het in de basis nog steeds neer komt op: klanttevredenheid, klantgerichtheid, klantbeleving en klantvriendelijkheid. Allemaal begrippen die eigenlijk neerkomen op je klant en de klantbehoefte centraal stellen. De meest succesvolle bedrijven kennen hun klant en de klantbehoefte en zijn in staat hier op in te spelen.

Onze kracht

  • Geloof in de waarde van klantcontact
  • Hoog opgeleid personeel
  • Voor elke klant de juiste oplossing
  • Ruim 15 jaar ervaring in klantcontact
  • No nonsens aanpak

SpangenbergGroep

Specialist in bereikbaarheid, klantcontact & klantbeleving

Cases

Enkele van onze opdrachtgevers die wij hebben mogen ondersteunen met het verbeteren en optimaliseren van de klantbeleving:

Uw klant ├ęcht centraal stellen?

De klant centraal stellen is geen project, het is een visie en een manier van werken. Op het moment dat u de klant daadwerkelijk centraal wilt stellen dan vergt dat vaak ingrijpende organisatie brede veranderingen. Het wijzigen van organisatie structuren en bedrijfsprocessen zal dan moeten gebeuren op basis van input van buiten af. Input van de klant die je vraagt wat hij of zij belangrijk vind en op welke wijze je daar als organisatie op in zou moeten spelen.

SpangenbergGroep

Specialist in bereikbaarheid, klantcontact & klantbeleving

Openingstijden van onze klant centrale

Binnen onze klant centrale kunt u kiezen uit meerdere pakketten. Binnen het standaard pakket van onze klant centrale hanteren wij openingstijden van 06:00 tot 22:00, van maandag tot en met vrijdag. In het weekend hanteert onze klant centrale openingstijden van 08:00 tot 22:00. Onze medewerkers zijn getraind om flexibel te werk te gaan. Zij zullen zich geruisloos aanpassen aan de structuur en visie van uw bedrijf, zodat ook bestaande klanten zich echt centraal voelen staan.

Speciale openingstijden van onze klant centrale:
Het is bij ons ook mogelijk speciale pakketten te kiezen. Onze klant centrale hanteert ook een 24/7 dienst, waardoor u werkelijk altijd te bereiken bent. Optimaal voor uw klant contacten wanneer uw visie globaal gericht is en u zich ook op de internationale markt wilt storten. Denk hierbij aan verschillende tijdzones.
Hierbuiten is het ook mogelijk onze klant centrale alleen in het weekend in te schakelen. Wanneer uw diensten bijvoorbeeld alleen doordeweeks aanbied, zou het overbodig zijn ook in het weekend bereikbaar te zijn. Bij deze dienst hanteren wij openingstijden van 08:00 tot 22:00

Al met al genoeg keuze tussen de verschillende pakketten

Direct de SpangenbergGroep inschakelen?

Geen enkel bedrijf kan zonder een goede klant centrale, of dit nu intern of extern is. Graag zouden wij deze taken daarom dan ook van u overnemen

Met onderstaande gegevens komt u direct in contact met ons. Wij staan u hierbij graag te woord over al uw vragen. Het is hierbij mogelijk telefonisch contact te hebben, maar wij nodigen u ook graag uit bij ons langs te komen. Op beide manieren kunnen wij de precieze invulling van ons als klant centrale bespreken en kunnen wij verder converseren over hoe wij onze werkzaamheden voor u verder gaan invullen.

Graag horen wij van u!

Contact opnemen

Schrijf u in voor onze Nieuwsbrief en blijf op de hoogte