Het Klant Contact Centrum (KCC)

Direct contact met klanten is en blijft een belangrijk maar onderschat marketing kanaal. Vaak worden klant contact centra gezien als kostenpost en wordt de waarde van direct contact met klanten niet erkent. Toch is het voor zowel commerciële organisaties als voor instellingen of ambtelijke organisaties een belangrijk communicatie middel. Het is in het Klant contact centrum KCC waar de klant, cliënt of burger het initiatief neemt tot contact.

Het KCC is daarmee een marketing tool die zelden volledig benut wordt.

  • Waar binnen de organisatie is zoveel direct 1 op 1 klantcontact?
  • Waar binnen de organisatie weten ze zoveel over wat er bij de klanten speelt?
  • Waar binnen de organisatie weten ze precies wat er elders fout gaat?
  • Waar binnen de organisatie lossen ze klachten op?

Onze kracht

  • Geloof in de waarde van klantcontact
  • Hoog opgeleid personeel
  • Voor elke klant de juiste oplossing
  • Ruim 15 jaar ervaring in klantcontact
  • No nonsens aanpak

Uw eigen KCC of niet?

Het effectief, efficiënt en professioneel afhandelen van klantcontacten is een vak apart. Nog los van alle technische en HR gerelateerde vraagstukken krijgt u te maken met klantbeving. Het KCC kan de klantbeleving maken of breken, met alle gevolgen van dien. SpangenbergGroep heeft veel ervaring in het optimaliseren van de klantbeleving.

Daarnaast beschikt SpangenbergGroep zelf over een volledig ingericht multichannel en meertalig klant contact centrum. Hierin voeren wij voor verschillende opdrachtgevers zowel inkomend als uitgaand klantcontact uit. Wij kunnen in ons KCC ook uw klantcontacten afhandelen. U bent daarmee gegarandeerd van goede service en bereikbaarheid.

SpangenbergGroep

Specialist in bereikbaarheid, klantcontact & klantbeleving

Klant contact centrum | SpangenbergGroep

Wij bieden diverse vormen van klantcontact. Naast onze standaard pakketten waarmee u uw bereikbaarheid direct vergroot bieden wij maatwerk oplossingen. Daarbij kijken we samen met u hoe wij uw klant contact centrum voor u in kunnen richten. Daarbij is alles mogelijk. U kunt daarbij denken aan openingstijden, meertaligheid, opleidingsniveau etc. Wij zorgen dat uw wensen en de wensen van uw klant worden gerealiseerd. Een klant contact centrum op maat zonder dat u daarin hoeft te investeren.

Optimaliseer uw klant contact met Spangenberggroep

Wij hebben veel ervaring in het effectief en efficiënt afhandelen van klantcontacten. Daarbij adviseren wij organisaties over de optimalisatie van de klantbeleving. Ons klant contact centrum speelt daarin een grote rol. Wij staan voor kwaliteit, dat wil zeggen dat het contact dat onze medewerkers hebben met de klanten van onze opdrachtgevers van zeer goede kwaliteit moet zijn. Daarbij hebben wij altijd korte lijnen met onze opdrachtgevers. Wij geven u aan waar uw klanten over bellen en werken zo constant samen aan het optimaliseren van bedrijfsprocessen en klantbeleving.

SpangenbergGroep

Specialist in bereikbaarheid, klantcontact & klantbeleving

Uw partner in klantcontact

Wij zijn gespecialiseerd in het optimaliseren van klantcontacten en klantbeleving. Heeft u uw eigen KCC en vind u het lastig dat effectief en efficiënt in te richten? Wij helpen u graag met het optimaliseren van uw klant contact centrum Dat kan kan door een deel van uw contacten van u over te nemen en namens u af te handelen. Dat kan ook door onze contactcenter experts met u mee te laten kijken en u te helpen met het effectiever en efficiënter om te gaan met uw klantcontacten. Kortom: Wij helpen u graag met uw klantcontact.

Direct aan de slag met ons klant contact centrum

Klantcontact is waar wij goed in zijn. Wij denken graag met u mee over de inrichting van uw klantcontact.

Daag ons uit met uw vragen op 088 24 25 475

Contact opnemen

Schrijf u in voor onze Nieuwsbrief en blijf op de hoogte