Gewoon goede service met onze klantcontact services

Service is een belangrijke manier om je van je concurrenten te onderscheiden. Daarnaast is goede service en goed klantcontact een uitstekende manier om je klantbeleving positief te beïnvloeden. Klantbeleving staat voor de wijze waarop klanten de dienstverlening ervaren. Vooral service en goede klantenservice spelen daarin een belangrijke rol.

Wij bieden onze opdrachtgevers de mogelijkheid om goede klantenservice en goede bereikbaarheid te bieden aan hun klanten. Zelfs als u maar 10 of 20 klantcontacten per maand heeft! Met onze dienstverlening bent u altijd goed bereikbaar én biedt u de klantenservice zoals u dat voor uw klanten wenst. Zónder daar zelf in te hoeven investeren!

Klantcontact as a service:

  • Geen investeringen
  • Geen complexe integraties
  • Geen overbodige kosten
  • Zorgeloos goede multichannel en meertalig klantcontract

SpangenbergGroep:

  • Ruim 15 jaar ervaring in klantcontact
  • Passie voor klantcontact & klantbeleving
  • Hoogopgeleid en goed getraind personeel
  • Uw behoeften staan centraal
  • Van telefoonservice tot klantenservice
  • Meertalig / Multichannel
  • Kwalitatief hoogwaardig contact met uw klanten

Wilt u ook zorgeloze bereikbaarheid én goede klantenservice?

Bel ons op 088-2425475 of gebruik dit formulier:

SpangenbergGroep

Uw specialist in klantcontact: Klantcontact as a service

Klantcontact as a service?

Het inrichten of opzetten van een goede klantenservice is complex. Enerzijds zijn er de technische aspecten, anderzijds zijn er aspecten als personeel, kwaliteit, bereikbaarheid en optimalisatie van klantcontacten. SpangenbergGroep doet al ruim 17 jaar niets anders: Wij optimaliseren klantcontact. Wij zetten onze kennis en ervaring met het optimaliseren van klantcontact in om de klantcontacten voor onze opdrachtgevers af te handelen.

Ook voor lage volumes!

Wat SpangenbergGroep uniek maakt is dat wij u ook optimale service kunnen bieden bij lage aantallen klantcontacten. Wij bieden u de volledige klantenservice al vanaf 5 gesprekken per week!! Bij grote facilitaire contactcenters kunt u vaak pas terecht als u voor tenminste 5 personen dedicated werk heeft, dat zijn meer dan 2.000 contacten per week. Bij ons bestaat er geen minimum. Wij bieden klantcontact services voor elke organisatie die waarde hecht aan direct contact met hun klanten.

SpangenbergGroep

Specialist in bereikbaarheid, klantcontact & klantbeleving

De beste service voor uw klanten

Wij helpen u graag met het bieden van die service die u voor uw klanten wenst. Wij richten onze service in op basis van onze ervaring en uw wensen. Zo functioneren onze contactcenter professionals als uw klantenservice en kunnen ze klantvragen echt beantwoorden. Wij zijn uw eerste lijns klantenservice en beantwoorden alle vragen in de eerste lijn. Weten wij het antwoord niet? Heel simpel: dan verbinden wij het gesprek door naar de expert binnen uw organisatie of gaan wij op zoek naar het antwoord op de vraag. Zo creëren wij een zelflerende eerste lijns support waarmee wij steeds meer van uw klantvragen direct kunnen beantwoorden.

Met onze klantcontact services bent u zorgeloos goed bereikbaar en biedt u de klantenservice die daadwerkelijk waarde toevoegt in de klantbeleving.

Contact opnemen

Schrijf u in voor onze Nieuwsbrief en blijf op de hoogte