Klantenservice Uitbesteden?

Een goede klantenservice wordt steeds belangrijker. Toch is het voor veel organisaties lastig een goede, professionele en klantgerichte klantenservice in te richten. Er is een constante spanning tussen verschillende benaderingen. Kosten vs opbrengsten, kwaliteit vs kwantiteit of interne kpi’s vs externe kpi’s. Het inrichten van een klantenservice die zowel aan de eisen van de organisatie voldoet als aan de eisen van de klant is moeilijk. Daarom kiezen organisaties vaker voor het uitbesteden van de klantenservice. De klantenservice uitbesteden naar een goed georganiseerd extern (facilitair) contactcenter zorgt ervoor dat de organisatie zich niet bezig hoeft te houden met de complexiteit van die klantenservice maar de vruchten plukt van een goede klantenservice.

De voordelen van van een klantenservice uitbesteden

Het uitbesteden van de klantcontacten aan een extern contactcenter brengt enkele voordelen met zich mee. Het belangrijkste is dat een goed extern contactcenter zich met 1 ding bezig hoeft te houden: Goed klantcontact voor de opdrachtgevers. Voor veel opdrachtgevers van externe contactcenters is het klantcontact niet de core-business. Voor een facilitair contactcenter is dat juist wat ze doen en waar ze goed in zijn. Enkele voordelen op een rij:

  • Wij zijn gespecialiseerd in klantcontact, contact met klanten is wat wij doen en waar wij goed in zijn!
  • Wij zijn volledig ingericht op het effectief, efficiënt én professioneel afhandelen van klantcontacten
  • Wij zijn erg flexibel. Vandaag 5 en morgen 500 contacten? Geen probleem!
  • Meertaligheid, omnichannel, en ruime openingstijden? Geen probleem!
  • U bent zorgeloos voorzien van de beste klantenservice

Zullen wij uw klantenservice verzorgen?

  • Wij hebben ruim 16 jaar ervaring met klantcontact
  • Wij hebben een volledig ingericht multichannel, meertalig contactcenter
  • Wij richten uw klantenservice in zoals u dat graag wilt.
  • Wij bieden u zorgeloos klantcontact mét kwaliteitsgarantie
  • Gewoon goede klantenservice zonder investeringen
  • Klantenservice met een vast laag tarief per gesprek
  • Zorgeloos klantcontact vanaf Euro 1,50 per contact
  • Standaard service van 08:00 tot 21:00
  • Hoogopgeleid en goed getrainde contactcenter professionals

Twijfelt u of u uw klantenservice moet uitbesteden?

Wij denken graag met u mee! Wij kijken graag wat uw situatie is en of wij u kunnen helpen met het verbeteren van uw klantenservice. Zorgeloos goede klantenservice dat is waar wij voor staan en waar wij u mee helpen.

Bel ons op 088-2425475 of neem contact om te l

SpangenbergGroep

Zullen wij uw klantenservice verzorgen? Bel ons op 088-2425475

Enkele van onze klanten

Bekijk onze cases: 

 

SpangenbergGroep, specialisten in klantbeleving

Daag ons uit op 088-2425475 of gebruik dit formulier:

Uw klantenservice in goede handen

SpangenbergGroep helpt organisaties bij het realiseren van goede klantenservice. Wij hebben zelf een volledig ingericht contactcenter waarin wij voor verschillende klanten de klantenservice verzorgen. Wij zijn goed in het vertalen van wat u van een klantenservice verwacht naar de praktijk. Uw klantenservice bij SpangenbergGroep:

  • Gewoon goed bereikbaar: standaard van 08:00 tot 21:00. Alle andere openingstijden zijn bespreekbaar.
  • Gewoon goed klantcontact: Uw idee en wensen brengen wij in de praktijk
  • Kwaliteit in klantcontact: Hoogopgeleid personeel, doorlopende kwaliteitsmetingen én doorlopende trainingen
  • Meertalig, multichannel, inbound én outbound
  • Korte lijnen met opdrachtgevers door een platte organisatie met uw eigen project manager
  • Wij adviseren doorlopend over hoe wij de service nog verder kunnen verbeteren

Ook als u zelf een klantenservice heeft kunnen wij u helpen met onze flexibele ondersteuning. Wij zijn uw flexibele schil en beantwoorden uw gesprekken als u het daarvoor te druk hebt! Benieuwd naar de manier waarop wij ook uw contact met klanten kunnen optimaliseren? Bel ons eens op 088-2425475 of neem contact met ons via ons contact formulier.