Hoe beleven uw klanten uw dienstverlening?
SpangenbergGroep voert al jaren voor verschillende organisaties doorlopende klantenfeedback onderzoeken uit. Al onze onderzoeken zijn bedoeld om organisaties of instellingen handvatten te geven om hun dienstverlening te verbeteren en af te stemmen op de wensen en behoeften van hun klanten. Met ons klantbeleving onderzoek brengen wij in kaart wat belangrijk is voor klanten en hoe de dienstverlening verder kan worden afgestemd op de klantbeleving. De onderzoeken van SpangenbergGroep kenmerken zich door hun praktische aanpak.
- Weet u wat uw klanten belangrijk vinden?
- Weet u wat uw klanten verwachten?
- Weet u waarom uw klanten juist bij u klant zijn?
- Weet u hoe u uw dienstverlening nog beter kunt afstemmen op uw klantbehoefte?
Met ons klantbeleving onderzoek helpen wij u om door de ogen van uw (potentiële) klant naar uw organisatie te kijken. Dat levert altijd hele concrete verbeter punten op waarmee u direct uw klantbeleving kunt verbeteren.