Telefonische helpdesk uitbesteden

Veel ondernemers vinden het een grote taak om hun telefonische helpdesk goed en correct te regelen.  Tijdsgebrek en flexibiliteit zijn vaak een ganse opgave.  Daarnaast is het ook lastig om goed geschoolde werknemers te vinden.  Het grote probleem is vaak dat ondernemers niet over de juiste middelen beschikken om een professionele telefonische helpdesk op te zetten.
Echter is het van groot belang voor een succesvol bedrijf dat uw telefonische helpdesk optimaal werkt.  Bij SpangenbergGroep kan u uw telefonische helpdeks uitbesteden.
Wij hebben de middelen, de ruimte en goed geschoold personeel zodat u zorgeloos uw andere, meer belangrijkere taken uit kan voeren.

SpangenbergGroep zal u klanten altijd duidelijk en professioneel te woord staan.
Mocht u al over een telefonische helpdesk beschikken, dan kan SpangenbergGroep u hierin ook begeleiden.  Wij nemen uw telefonische gesprekken aan ook buiten de reguliere openingstijden.  Wij beschikken over een team van professionele en goed geschoolde agents, waardoor wij uw dienstverlening op maat kunnen aanbieden.  Bij SpangenbergGroep kan u onbezorgd uw telefonische helpdesk uitbesteden.

Uw telefonische helpdesk uitbesteden?

Wij beschikken over de faciliteiten, de mensen, de ervaring én de drive om u te helpen met uw telefonische helpdesk.

Bel ons op +3185-8884661 of gebruik dit formulier:

SpangenbergGroep

Zorgeloos uw telefonische helpdesk uitbesteden?

Mogen wij uw telefonische helpdesk verzorgen?

Een professionele telefonische helpdesk kan SpangenbergGroep voor u inrichten.  Wij verzorgen al jarenlang voor diverse opdrachtgevers hun telefonische helpdesk.  Wij luisteren naar uw wensen en ideeën en zetten deze om in een georganiseerd en goedlopend concept.

Waarom kiezen voor SpangenbergGroep?

  • Al ruim 16 jaar zijn wij ervaren in het verzorgen van klantcontact
  • Onze agents zijn meertalig
  • Wij richten de klantendienst in zoals u dat graag wilt
  • Wij bieden kwaliteitsgarantie
  • Wij bieden klantenservice tegen een laag tarief
  • Wij zijn open van 08:00 tot 21:00. Daarnaast is het ook mogelijk om buiten onze reguliere openingstijden uw klantendienst voor u te verzorgen.
  • Wij beschikken over gekwalificeerd personeel
  • Wij geven doorlopend advies, zodat uw project zo optimaal mogelijk draait

De voordelen van het uitbesteden van uw telefonische helpdesk

Indien u zelf niet beschikt over de juiste middelen of u beschikt niet over het juiste personeel om uw klanten professioneel te woord te staan?  Het uitbesteden van uw telefonische helpdesk kan u veel opleveren, of u nu weinig of veel klanten heeft die gebruik maken van uw telefonische helpdesk.
SpangenbergGroep helpt u graag!  Samen zorgen wij ervoor dat uw telefonische helpdesk een succes wordt!

De voordelen op een rij:

  • Klantcontact is onze specialisatie. We zijn goed in wat we doen!
  • Wij zijn gefocust op het zo efficiënt, effectief en professioneel mogelijk afhandelen van uw klantcontact
  • Flexibiliteit is onze kracht. Vandaag 5 en morgen 100 contacten? Geen enkel probleem!
  • Wij verzorgen een probleemloze afhandeling van uw klanten
  • Wij hebben een meertalig team
  • Samen met u zetten wij uw wensen en ideeën om in een succesvol project

SpangenbergGroep

Specialisten in klantcontact en klantbeleving.

Vragen of speciale wensen of behoeften? Daag ons uit op 088-2425475 of gebruik ons contact formulier.