Wilt u altijd bereikbaar zijn?


Doorlopende kwaliteitscontroles
Hoge mate van flexibiliteit
Bereikbaarheidsgarantie
30 dagen niet goed geld terug

Kom direct in contact met ons via het onderstaande formulier.

Basic€19,95

Inclusief 10 gesprekken
€19,95 per maand

Medium€85,00

Inclusief 50 gesprekken
€85,00 per maand

Extra large€325,00

Inclusief 325 gesprekken
€325,00 per maand

Ondanks alle kanalen waarmee instellingen en bedrijven contact hebben met hun klanten blijft telefonie toch een van de belangrijkste. We zien door de toename van het aantal kanalen waarmee contact opgenomen kan worden eerder een toename van het aantal contacten in plaats van een sterke verschuiving. Hoe zorgt u ervoor dat u altijd goed bereikbaar bent? Hoe zorgt u ervoor dat het contact met uw klanten een waardevol contact is?

Het belang van goede telefonische ondersteuning

Service wordt steeds meer een onderscheidende factor. Product eigenschappen zijn vrijwel altijd makkelijk te kopiëren door de concurrentie. Goede service is een ander verhaal. Dat vergt een andere instelling, een andere benadering van de klant en de contacten die plaatsvinden met die klant. Daar bij zorgt goede telefonische bereikbaarheid voor een krachtig verkoop kanaal. Op het moment dat u tegen uw klanten zegt: “Bel ons als u vragen heeft, wij helpen u graag”. Dan is dat een veel krachtiger service signaal dan het zo veel mogelijk verstoppen van uw telefoonnummer en klanten het zo veel mogelijk zelf uit te laten zoeken.

Onze kracht

  • Geloof in de waarde van klantcontact
  • Hoog opgeleid personeel
  • Voor elke klant de juiste oplossing
  • Ruim 15 jaar ervaring in klantcontact
  • No nonsens aanpak

SpangenbergGroep

Specialist in bereikbaarheid, klantcontact & klantbeleving

Cases

KvK

De Kamer van Koophandel is begin 2014 gestart met het centraal afhandelen van klantcontacten. Na het opstarten van het KCC hebben zij SpangenbergGroep gevraagd om het KCC door te lichten en waar mogelijk te optimaliseren. Lees meer

38logo

Hyproca Nutrition is een internationale producent van flesvoeding op basis van zowel koe- als geitenmelk. In 2014 introduceerde Hyproca Nutrition 2 eigen labels flesvoeding op de Europese markt. Lees meer

Wat levert een goede telefonische bereikbaarheid op?

Omzet. Op het moment dat u uw (potentiële) klanten altijd direct en professioneel te woord staat levert u dat extra omzet op. U mist geen potentiële klanten meer omdat u niet direct bereikbaar bent. Daarnaast geeft u klanten het gevoel er voor ze te zijn op die momenten dat zij dat wensen. Daardoor zullen uw klanten minder snel overstappen naar uw concurrent en zullen ze bij herhalingsaankopen of extra aankopen eerder aan u denken. U staat ze immers altijd zo goed te woord en helpt ze wanneer dat nodig is.

SpangenbergGroep

Specialist in bereikbaarheid, klantcontact & klantbeleving

Telefonische ondersteuning door SpangenbergGroep

SpangenbergGroep beschikt over een volledig ingericht contactcenter. Wij handelen hier voor onze opdrachtgevers onder andere telefoonverkeer maar ook email en webchat af. Wij werken met hoogopgeleide en goed getrainde contactcenter medewerkers. Daarnaast bieden wij standaard meertalige ondersteuning (Nederlands en Engels). Met de dienstverlening van SpangenbergGroep bent u zorgeloos gegarandeerd van goede en professionele telefonische ondersteuning.

Daag ons uit!

Heeft u een specifieke uitdaging met betrekking tot uw telefonische bereikbaarheid? Daag ons uit, wij kijken graag hoe wij uw telefonische bereikbaarheid voor u kunnen verzorgen.

Contact opnemen

Schrijf u in voor onze Nieuwsbrief en blijf op de hoogte