Altijd goed bereikbaar met de telefoonservice van SpangenbergGroep
Iedere organisatie heeft op een bepaalde manier te maken met bereikbaarheid. Voor klanten, medewerkers leveranciers of andere belanghebbende. Via telefoon, email, chat, social media en alle andere contact mogelijkheden. Met de telefoonservice van SpangenbergGroep ben je altijd goed bereikbaar. Via de telefoon maar indien nodig zelf via alle relevante kanalen!
Met onze telefoonservice ben je gewoon goed bereikbaar. Geen gemiste gesprekken meer en niet gestoord worden? Wij regelen dat voor je. Wel de lusten maar niet de lasten van gewoon hele goede bereikbaarheid
Van 09:00 tot 17:00 of toch liever van 08:00 tot 20:00 en in het weekend? Onze openingstijden zijn flexibel en we passen ons aan aan jouw behoefte. Gewoon goed bereikbaar op de belangrijke momenten! Dat is wat wij garanderen.
Klanten in meerdere landen? Internationale groeiambities? Met de service van SpangenbergGroep is dat geenprobleem. Nederlands, Frans, Duits en Engels zijn standaard. Goede meertalige bereikbaarheid
Welke organisatie is er nu alleen nog bereikbaar via de telefoon? Wij bieden goede bereikbaarheid op alle relevante kanalen. Zo ben jij zorgeloos goed bereikbaar op alle voor jouw klanten belangrijke kanalen! Wel zo makkelijk
Goede bereikbaarheid als standaard
Geen fratsen, gewoon goede bereikbaar. Of het nu gaat om alleen een antwoordservice of volledige klantenservice ondersteuning, bij SpangenbergGroep zit je altijd goed. Meertalig én multichannel. Wij zorgen dat jouw bedrijf gewoon goed bereikbaar is. Of het nu druk of juist rustig jij bent gewoon altijd goed bereikbaar voor je klanten!
Je krijgt van ons een telefoonnummer. Dat kun je gebruiken of daar kun als je al een nummer hebt naar doorschakelen. Wij richten alles in zoals jij dat wilt. Met welkomsboodschap of zonder, jij hebt de regie!
Contact gaat ook over inhoud. Wij vinden dat welgestelde altijd beantwoordt moeten kunnen worden. Wij zijn een verlengde van onze opdrachtgevers en geen extern bureau dat toevallig de telefoon opneemt. Dat is niet klantgericht
Geen online portals waar je je eigen zaken maar moet regelen. Gewoon mensen die je altijd kunt bellen als je vragen hebt of iets wilt aanpassen. Dat is de dienstverlening van SpangenbergGroep. Persoonlijk, met korte lijnen en direct, zonder fratsen
Wij adviseren multinationals over klantbeleving. Je kunt er dus vanuit gaan de de kwaliteit van onze dienstverlening extreem hoog is. Hoogwaardige klantcontacten, geen anonieme belfabriek zonder aandacht voor kwaliteit.
Altijd goed bereikbaar met de telefoonservice van SpangenbergGroep
Duidelijke, transparante tarieven, ruime (maatwerk) mogelijkheden. Meertalig? Multichannel? Geen probleem.
Telefoonservice ondersteuning
- Perfect bij <500 interacties
- Blended support
- Ruime openingingtijden
- Multichannel
- Zorgeloos goede service
- Meertalige opties
Dedicated klantenservice support
- Perfect bij 500+ interacties
- Dedicated team
- Eigen project manager
- NL - FR - DE - EN
- Call, mail, chat, socials en meer
- Maatwerk
- Custom openingstijden
- Schaalbaar en flexibel
Bereikbaarheids-abonnement
- Ideaal vanaf 50 calls
- Telefoon of receptie
- Doorverbinden
- FAQ
- KAntoortijden +
- Gewoon goed bereikbaar
Enkele van onze klantcases
Direct een offerte?
Neem contact met ons op! We kijken graag mee. Je kunt ook onze online offerte tool gebruiken. Dan hebben we direct alle info om voor jou een maatwerk offerte te kunnen maken. Die vind je hier