Wilt u altijd bereikbaar zijn?


Doorlopende kwaliteitscontroles
Hoge mate van flexibiliteit
Bereikbaarheidsgarantie
30 dagen niet goed geld terug

Kom direct in contact met ons via het onderstaande formulier.

Basic€19,95

Inclusief 10 gesprekken
€19,95 per maand

Medium€85,00

Inclusief 50 gesprekken
€85,00 per maand

Extra large€325,00

Inclusief 325 gesprekken
€325,00 per maand

De afgelopen jaren heeft het gebruik van webchat een enorm vlucht genomen. Klanten ervaren het gebruik van een webchat functionaliteit als zeer prettig. Bij organisaties die geen webchat functionaliteit bieden geeft ruim 64% van de klanten aan daar wellicht wel gebruik van te maken als dat er wel zou zijn. Ook blijkt chat daadwerkelijk een conversie verhogende werking te hebben. Wilt u uw klanten op alle kanalen een professionele service bieden? Heeft u geen ervaring met webchat of niet de mensen constant beschikbaar om inkomende chat berichten te beantwoorden?

Onze kracht

  • Geloof in de waarde van klantcontact
  • Hoog opgeleid personeel
  • Voor elke klant de juiste oplossing
  • Ruim 15 jaar ervaring in klantcontact
  • No nonsens aanpak

SpangenbergGroep

Specialist in bereikbaarheid, klantcontact & klantbeleving

Cases

KvK

De Kamer van Koophandel is begin 2014 gestart met het centraal afhandelen van klantcontacten. Na het opstarten van het KCC hebben zij SpangenbergGroep gevraagd om het KCC door te lichten en waar mogelijk te optimaliseren. Lees meer

38logo

Hyproca Nutrition is een internationale producent van flesvoeding op basis van zowel koe- als geitenmelk. In 2014 introduceerde Hyproca Nutrition 2 eigen labels flesvoeding op de Europese markt. Lees meer

Webchat ondersteuning

Om uw klanten toch de mogelijkheid te bieden om via webchat contact met u op te nemen kunt u gebruik maken van een gespecialiseerd bedrijf. Met webchat ondersteuning maakt u gebruik van de kennis en ervaring die uw partner op dat gebied heeft. U hoeft om voor uw klanten webchat beschikbaar te hebben niet zelf te investeren in systemen, trainingen en personeel. Dat doet de partner die uw webchat ondersteuning voor u verzorgd.

Webchat ondersteuning bij SpangenbergGroep

SpangenbergGroep heeft ruime ervaring met het afhandelen en optimaliseren van klantcontacten. Wij passen onze werkwijze en dienstverlening altijd aan, aan de wensen van onze opdrachtgevers. Om onze klanten kwalitatief op alle kanalen te kunnen ondersteunen bieden wij naast telefoon en email ook webchat ondersteuning. Wij werken met hoog opgeleide, goed getrainde en professionele contactenter medewerkers. Daarbij ondersteunen wij ook meertalige webchat.

SpangenbergGroep

Specialist in bereikbaarheid, klantcontact & klantbeleving

Hoe werkt webchat ondersteuning

Webchat ondersteuning is vergelijkbaar met telefonische ondersteuning. Gesprekken worden nu niet via spraak maar via tekst gevoerd. Het principe is hetzelfde, contactcenter medewerkers zijn beschikbaar voor chat en beantwoorden een inkomend chat bericht binnen dezelfde service levels zoals die gebruikelijk zijn voor de telefoon. Webchat vraagt wel meer van een contactcenter medewerker. Het vergt een foutloze spelling en inlevingsvermogen. Onze medewerkers die ingezet worden op de webchat ondersteuning zijn allen goed getraind in het chatten met (potentiële) klanten.

Bent u van plan ook via webchat voor uw klanten bereikbaar te zijn?

Maak dan gebruik van onze dienst. Wij hebben ruime ervaring in klantcontact en passen deze ervaring in elk contact toe. Daarbij maakt het kanaal niet uit. Met de webchat ondersteuning van SpangenbergGroep bent u verzekerd van een goede bereikbaarheid en een kwalitatieve ondersteuning. Ons team zit klaar om ook voor u, uw chatberichten af te handelen.

Contact opnemen

Schrijf u in voor onze Nieuwsbrief en blijf op de hoogte