Klantbeleving: Hoe zien uw klanten uw dienstverlening?

SpangenbergGroep voert al jaren voor verschillende organisatie doorlopende klantenfeedback onderzoeken uit. Al onze onderzoeken zijn bedoeld om organisaties of instellingen handvatten te geven om hun dienstverlening te verbeteren. De onderzoeken van SpangenbergGroep kenmerken zich door hun praktische aanpak. Onderzoeken hoeven niet altijd complex te zijn om waardevol te zijn. Wij helpen met het verbeteren van de klantbeleving met klantbeleving advies gebaseerd op ruim 15 jaar ervaring.

Wij helpen organisaties met het bekijken van hun eigen dienstverlening door de ogen van de klant. Te vaak wordt de eigen organisatie bekeken vanuit het eigen perspectief óf wordt ingevuld wat men denkt dat de klant zal vinden. Die inside-out benadering werkt niet. De enige manier om je klantbeleving te verbeteren is aan je klant te vragen hoe hij het klant zijn ervaart. Dat is wat wij doen, en waar wij samen met u vervolgens gaan zorgen voor snelle verbeteringen.

Onze kracht

  • Passie voor klantbeleving
  • Ruime ervaring in klanttevredenheid
  • Ruime ervaring in klantcontact
  • Ruime ervaring op gebied van consultancy
  • Ervaring met het zelfstandig afhandelen van klantcontacten

SpangenbergGroep

Weet u hoe uw klanten uw dienstverlening ervaren?

Cases

Uw probleem, onze uitdaging

Klantcontact is onze passie. Wij kunnen ons snel verplaatsen in wat klanten van u als organisatie verwachten en op welke wijze u aan die verwachtingen kunt voldoen. Wij hebben goede resultaten geboekt met problematiek waar onze opdrachtgevers zelf niet uit kwamen. Wij zien in de meest complexe problemen een uitdaging en hebben jarenlange ervaring in het hand-on oplossen van problemen.

Onze aanpak

U kent ze wel, adviesbureaus die dikke, complexe rapporten opleveren. Rapporten met aanbevelingen die in de praktijk niet uit te voeren zijn. Dit soort rapporten verdwijnen dan ook vaak in een bureaula. Dit na vaak veel geld geïnvesteerd te hebben in een dergelijk traject. Bij SpangenbergGroep draaien de rapporten niet om hoe dik of complex ze zijn. Bij ons staat de uitvoerbaarheid centraal. Concrete aanbevelingen waarbij goed gekeken wordt naar de interne organisatie. Vaak kan met kleine verbeteringen een groot effect bereikt worden. Dat is wat wij doen. Wij ondersteunen bij het aanreiken van deze verbeterpunten en adviseren over de uitvoer van de verbetertrajecten.

SpangenbergGroep

Specialist in bereikbaarheid, klantcontact & klantbeleving

Advies, en dan?

Wij gaan een stap verder. Wij adviseren niet alleen maar ondersteunen waar nodig ook in het daadwerkelijk implementeren van de door ons voorgestelde verbetertrajecten. Daar houdt onze dienstverlening echter niet op. Wij meten ook wat de resultaten van onze inzet zijn. Vraagt u ons om de kwaliteit van de telefonische dienstverlening te verbeteren? Dan doen wij voor we starten met onze verbetertrajecten altijd een 0-meting. Zo bepalen wij het startpunt. In de loop van ons adviestraject zullen wij op vooraf bepaalde momenten de voortgang en de resultaten van de ingezette veranderingen meten. Zo houdt u continu zicht op het effect van onze inzet en bent u zeker van resultaat

Daag ons uit!

Heeft u uitdagingen op het gebied van klantcontacten? Lukt het u niet om uw klantcontacten op orde te krijgen? Zou u graag meer opbrengsten hebben uit uw inkomende contacten? Wilt u uw aantal inkomende contacten verlagen? Daag ons uit!

Aan de hand van een persoonlijk gesprek bepalen wij op welke wijze wij u kunnen ondersteunen bij het realiseren van uw doelstellingen. We maken samen een plan van aanpak dat resultaten garandeert.

Wij staan u graag te woord, neem contact op met ons team en zult zien dat een oplossing samen met onze contactcenter specialisten binnen handbereik is.

Wij horen graag van u!

Contact opnemen

Schrijf u in voor onze Nieuwsbrief en blijf op de hoogte