About us
Goede klantenservice wordt steeds belangrijker om u te onderscheiden van de concurrentie. Het inrichten van een goede klantenservice die afgestemd is op wat uw klant verwacht is moeilijk. Wilt u uw klantenservice verbeteren? Waar begint u dan? Wij doen niets anders als het optimaliseren van klantcontacten en kunnen ook u helpen met het verbeteren van uw klantenservice.
.
Klantenservice verbeteren kan van alles inhouden. Waar wij u mee kunnen ondersteunen zijn zaken als:
.
Wij hebben ruim 17 jaar ervaring met het verbeteren van klantcontacten en klantenservice. Daag ons uit met uw probleem en wij vinden voor u een passende oplossing om ook uw klantenservice te verbeteren.
Klanten kopen steeds minder alleen een product of een dienst. De beleving die ze daarbij hebben is vaak steeds belangrijker. Waarom bent u al jaren klant bij dezelfde verzekeringsmaatschappij? Bieden ze u iets dat geen ander biedt? Zijn ze de goedkoopste? Waarschijnlijk bent u al jaren klant omdat die keer dat u schade had ze u goed geholpen hebben. Of die keer dat u ze belde over uw polis u vriendelijk en professioneel te woord werd gestaan en u zich als klant serieus genomen en gewaardeerd voelde.
.
Dat is precies waarom een goede klantenservice belangrijk is. Het persoonlijk contact dat daar plaatsvindt maakt of breekt de klantbeleving en daarmee de relatie met je klant. Je product of dienst kan nog zo goed zijn, als je service niet aansluit bij wat je klanten willen zul je altijd kansen missen. Uw klantenservice verbeteren is daarom een doorlopend proces.
Meer dan acht talen zodat wij jouw internationale groeiambities kunnen faciliteren.
Wij onder steunen alle relevante kanalen.
Van begin tot eind goed verzorgde klantenservice
Gewoon heel veel ervaring met (het optimaliseren van) klantcontact
Echte helden werken iedere dag aan een optimale klantbeleving.
Focus op de lange termijn en constant werken aan partnerships