Callcenter

Een callcenter wordt vaak onterecht geassocieerd met telemarketing. Callcenters zijn veel meer dan belfabrieken en de meer een verzamelnaam voor afdelingen of bedrijven die klantcontacten afhandelen. Klantcontacten die zowel inkomend als uitgaand kunnen zijn. Klantcontact is een belangrijke factor in de klantbeleving. Een goed georganiseerd callcenter zorgt voor kwalitatief hoogwaardig contact met klanten waardoor het een waardevol marketing kanaal is.

Wat is een callcenter: Een callcenter is een afdeling of organisatie die verantwoordelijk is voor het centraal afhandelen van contact met klanten.

 

Het callcenter van SpangenbergGroep

Wij zijn specialisten in klantcontact, dat wil zeggen dat wij geloven in de kracht van direct contact met klanten. Kwaliteit van het contact moment staat centraal in alles wat wij doen. Wij bieden een aantal diensten:

  1. Klantenservice: zorgeloos uw eigen klantenservice met bereikbaarheidsgarantie
  2. Outbound / telemarketing: Wij leggen contact met uw (potentiële) klant
  3. Onderzoek: Wij meten klanttevredenheid, klantvriendelijkheid en klantbeleving

Waarom SpangenbergGroep?

Wij bieden u complete ontzorging op het gebied van callcenter dienstverlening. Uw eigen klantenservice zonder zorgen? Kwalitatief hoogwaardige outbound/ telemarketing campagnes?

SpangenbergGroep staat voor:

  • Ruim 17 jaar ervaring in klantcontact
  • Altijd de juiste oplossing door middel van maatwerk
  • Kwalitatief hoogwaardig contact met uw klanten
  • Niet de lusten, wel de lasten van uw eigen callcenter
  • Kwaliteits,- én bereikbaarheidsgarantie
  • Inkomend en uitgaand telefoonverkeer

SpangenbergGroep

Specialist in bereikbaarheid, klantcontact & klantbeleving

Enkele van onze klanten

Bekijk onze cases: 

 

Callcenter Spangenberg | Optimale bereikbaarheid

Zoals bekend is het voor elke onderneming belangrijk om goed bereikbaar te zijn. Het callcenter van SpangenbergGroep kan u daarbij helpen. Wij bieden diverse diensten die u kunnen helpen uw bereikbaarheid te vergroten. Zo kunnen wij bijspringen op het moment dat u pieken ervaart in uw eigen callcenter of wij kunnen een bepaald gedeelte van een telefoonverkeer afhandelen. Ook kunnen wij in ons callcenter uw klantcontacten volledig afhandelen.

Wij handelen zowel inkomende als uitgaande klantcontact af. De klantrelatie staat daarbij centraal. Op het moment dat het callcenter van SpangenbergGroep namens u contacten afhandelt zullen uw bellers niet merken dat ze met een extern callcenter te maken hebben. Wij presenteren ons nadrukkelijk als onderdeel van uw organisatie.

Wij kunnen u helpen als u bijvoorbeeld:

  • Geen eigen klantenservice heeft maar wel al uw klanten direct en professioneel te woord wilt staan.
  • U meer contacten krijgt als u zelf aankunt
  • U op zoek bent naar nieuwe klanten en telemarketing wilt inzetten om klanten te werven
  • U uw klanttevredenheid wilt verbeteren

En nog veel meer!

SpangenbergGroep

Specialist in bereikbaarheid, klantcontact & klantbeleving

Callcenter Spangenberg | Uw klantcontacten in goede handen

Wij geloven in de kracht van direct klantcontact. Met veel plezier handelen wij voor verschillende opdrachtgevers zowel inkomend als uitgaand klantcontact af. Met onze telefoonservice bent u al bereikbaar vanaf Euro 19,95. Daarnaast bieden wij flexibele multichannel ondersteuning of het nu gaat om 10 of 10.000 calls of mails per maand gaat. Met het callcenter van SpangenbergGroep bent u gegarandeerd zorgeloos bereikbaar. 

Contact opnemen

Schrijf u in voor onze Nieuwsbrief en blijf op de hoogte