Customer support

Custumer support gaat over alles wat te maken heeft met het onderhouden van een relatie met een klant. In customer support kan onderscheid gemaakt worden tussen bestaande klanten en potentiële klanten. Beide relaties moeten zorgvuldig worden onderhouden om optimaal rendement uit uw bedrijf te halen.

Om uw bedrijf optimaal te laten renderen, zal u een goed lopende klanten contact centrum moeten hebben. Wanneer uw customer support goed is, zullen uw bestaande klanten bij u blijven en zal u daarbuiten ook een hoop nieuwe klanten aantrekken. Om een goede klanten contact centrum te hebben, moet u echt een hoop tijd en geld investeren. Het is daarbuiten nog maar de vraag of u hiervoor voldoende ruimte beschikbaar heeft.

Om deze redenen is het handig om dit door een extern ervaren bureau te laten regelen. Dit bureau kan al uw inkomende calls voor u afhandelen op afstand. Dit wort uiterst professioneel gedaan, waardoor uw klantenbestand zal groeien en uw bestaande klanten ook bij u zullen blijven.

Onze kracht

  • Geloof in de waarde van klantcontact
  • Hoog opgeleid personeel
  • Voor elke klant de juiste oplossing
  • Ruim 15 jaar ervaring in klantcontact
  • No nonsens aanpak

SpangenbergGroep

Specialist in bereikbaarheid, klantcontact & klantbeleving

Cases

KvK

De Kamer van Koophandel is begin 2014 gestart met het centraal afhandelen van klantcontacten. Na het opstarten van het KCC hebben zij SpangenbergGroep gevraagd om het KCC door te lichten en waar mogelijk te optimaliseren. Lees meer

38logo

Hyproca Nutrition is een internationale producent van flesvoeding op basis van zowel koe- als geitenmelk. In 2014 introduceerde Hyproca Nutrition 2 eigen labels flesvoeding op de Europese markt. Lees meer

Customer support geregeld door de SpangenbergGroep

U kunt ons inschakelen om al uw calls op afstand door ons te laten regelen. Wij kunnen bijspringen waar nodig. Wanneer u er voor kiest, kunnen wij uw customer support, maar ook uw klantbenadering, volledig overnemen. Bovendien zullen wij niet simpelweg uw gesprekken beantwoorden, maar gaan wij multidimensionaal te werk. De infrastructuur van uw klanten benadering zal ook door ons aangepakt worden. Hierbij maken wij ook gebruik van onder andere een zeer moderne ‘scripting tool’.

Onze telefonisten worden optimaal getraind, voordat zij deel mogen uit maken van ons bedrijf. Zij zijn meerdere talen machtig, waardoor zij ook uw customer support kunnen invullen wanneer uw visie globaal gericht is en niet alleen op het binnenlands.
buiten het feit dat onze telefonisten meerdere talen machtig zijn, worden zij ook getraind op flexibiliteit. Op deze manier kunnen zij direct inspelen wanneer telefonische gesprekken onverwachtse wendingen nemen.

Altijd bereikbaar voor uw klanten?

Wanneer u ons op afstand inschakelt, kun u kiezen uit verschillende pakketten. Het standaardpakket hanteert openingstijden van 06:00 tot 22:00 van maandag tot en met vrijdag en in het weekend van 08:00 tot 22:00.
De medewerkers van onze customer support zullen de telefoon beantwoorden op eenzelfde manier als u zou doen. Vervolgens is er de mogelijkheid het gesprek door te schakelen naar de juiste persoon of afdeling. Het is ook mogelijk dat wij een terugbelverzoek sturen via de email naar de juiste persoon of afdeling.

Onze pakketten:
Wanneer u echt altijd bereikbaar wilt zijn met uw bedrijf, bieden wij speciale pakketten. Mocht het nodig zijn bieden wij een pakket, waarmee zij uw telefoontjes 24/7 beantwoorden. Dit is vooral handig met de verschillende tijdzones.
Hierbuiten is het ook mogelijk om ons alleen doordeweeks in te schakelen. In dit pakket hanteren wij openingstijden van maandag tot en met vrijdag en van 08:00 tot 22:00

SpangenbergGroep

Specialist in bereikbaarheid, klantcontact & klantbeleving

Direct ons Spangenberggroep inschakelen voor uw klanten contact?

Graag komen wij met u in contact. Onze customer support zal uw bedrijf optimaal laten renderen. Met onderstaande gegevens komt u direct met ons in contact. Wij staan u graag te woord en beantwoorden hierbij al uw vragen en geven extra uitleg over uw diensten. Hierbij kunnen wij direct de precieze invulling van ons bespreken.

Graag horen wij van u!

Contact opnemen

Schrijf u in voor onze Nieuwsbrief en blijf op de hoogte