E-mail ondersteuning

Merkt u ook dat naast bellende klanten, klanten ook steeds vaker via de e-mail contact met u opnemen? Dat kan kloppen, klanten maken steeds meer gebruik van allerlei verschillende kanalen om in contact te komen met de bedrijven of instellingen waar zij klant van zijn. Naast telefonie, webchat en social media zien we het e-mail verkeer toenemen. Hoe beantwoord u die groeiende stroom e-mails en hoe gaat u om met klanten die bellen en mailen tegelijk? Met onze e-mail ondersteuning bent u ook via de e-mail zorgeloos bereikbaar.

Uw klanten netjes én snel te woord gestaan

Wij bieden e-mail ondersteuning waarbij wij uw inkomende e-mails afhandelen. Zo heeft u geen omkijken naar uw inkomende e-mails, met onze e-mail ondersteuning krijgen uw klanten snel, en professioneel antwoord op hun e-mails. Wij kunnen daarbij op uw eigen systeem werken waardoor u zelf de controle kunt houden. E-mail wordt een steeds belangrijker kanaal. Het is daarbij erg belangrijk dat uw de inkomende e-mails snel maar vooral professioneel beantwoordt. Ook e-mail is een belangrijke vorm van klantcontact waar een positieve bijdrage aan de klantbeleving kan worden geleverd.

Uw e-mails snel én professioneel laten afhandelen?

Wij helpen u graag met de e-mail afhandeling.

Bel ons op 085-8884661 of gebruik dit formulier:

SpangenbergGroep

Specialist in bereikbaarheid, klantcontact & klantbeleving!

Email afhandeling service

De afhandeling van e-mails is een belangrijk onderdeel van het klantcontact. Vaak wordt het onderschat en worden de e-mails “erbij” gedaan. Niet zelden gescheiden van de andere klantcontact kanalen. Met e-mail ondersteuning maakt u gebruik van de kennis, mankracht en ervaring van een gespecialiseerd bedrijf. Een bedrijf dat zich bezig houdt met de afhandeling van klantcontacten en volledig ingericht is op effectieve, efficiënte en professionele e-mail ondersteuning. Dat heeft als voordeel dat u zeker weet dat uw e-mails tijdig en professioneel worden beantwoord.

E-mail ondersteuning bij SpangenbergGroep

SpangenbergGroep is gespecialiseerd in het afhandelen van klantcontacten. Dat doen wij zowel via de telefoon, webchat maar ook via e-mail. Onze medewerkers zijn hoogopgeleid, goed getraind en meertalig. Hierdoor kunnen wij effectieve, efficiënte en professionele e-mail afhandeling voor u garanderen. Of u nu 10 of 10.000 e-mails per maand ontvangt. Wij handelen ze voor u af binnen de service levels zoals u die mag verwachten van een professioneel contactcenter. Door onze meertaligheid is onze e-mail ondersteuning ook uitermate geschikt voor bedrijven die internationaal georiënteerd zijn.

SpangenbergGroep

Specialist in bereikbaarheid, klantcontact & klantbeleving!

Hoe werkt de e-mail ondersteuning?

Wij handelen namens u uw e-mail berichten af. Dat kunnen wij na een goede training grotendeels zelfstandig. In het geval van complexere e-mails zullen wij ten alle tijden ruggespraak houden met u. De nieuwe kennis voegen wij toe aan onze kennisbank die wij specifiek voor u bij houden. Om toegang te krijgen tot uw e-mail verkeer kunnen wij gebruik maken van uw e-mail applicatie of we kunnen de e-mail berichten inladen in ons eigen systeem. Om de kwaliteit te garanderen voert onze kwaliteitscoach doorlopende kwaliteitsmetingen uit.

Daag ons uit!

Heeft u een uitdaging met betrekking tot uw klantcontacten? Daag ons uit. Wij leveren maatwerk tegen zeer concurrerende tarieven. Geen standaard oplossingen, elke situatie is anders. Daar spelen wij op in. Ons team staat voor u klaar om uw klantcontacten te optimaliseren!

Contact opnemen

Schrijf u in voor onze Nieuwsbrief en blijf op de hoogte!