Uw eigen klantenservice, helpdesk of KCC?

Bij SpangenbergGroep is uw klantcontact in goede handen.

Direct klantcontact speelt een belangrijke rol in de klantbeleving. SpangenbergGroep is gespecialiseerd in het optimaliseren en zelfstandig afhandelen van klantcontacten voor diverse opdrachtgevers. Wat wij voor u kunnen verzorgen.

Daarnaast verzorgen wij ook uitgaande klantcontacten:

  • Telemarketing
  • Leadgeneration
  • Klantenonderzoeken

SpangenbergGroep:

  • Ruim 15 jaar ervaring in klantcontact
  • Passie voor klantcontact & klantbeleving
  • Hoogopgeleid en goed getraind personeel
  • Uw behoeften staan centraal
  • Van telefoonservice tot klantenservice
  • Meertalig / Multichannel
  • Kwalitatief hoogwaardig contact met uw klanten

Zullen wij ook uw klantenservice verzorgen?

Bel ons op 088-2425475 of gebruik dit formulier:

SpangenbergGroep

Specialist in bereikbaarheid, klantcontact & klantbeleving

Cases

Enkele van onze opdrachtgevers:

     

    Meer weten?

    SpangenbergGroep gelooft in de kracht van directe klantcontacten. In onze dienstverlening staat uw behoefte centraal. U kent uw dienst, u kent uw klanten. Wij kunnen u helpen met het optimaal inrichten van uw klantcontacten. Zowel inkomende als uitgaande klantcontacten kunnen wij voor u verzorgen, altijd met de klantbeleving centraal.

    Bel ons op 088-2425475

    Klantbeleving

    Omdat (potentiële) klanten steeds meer informatie vinden op het internet neemt het aantal 1 op 1 contacten af. Waar afnemers voorheen belden om prijzen op te vragen of om vragen te stellen vinden ze nu alles op het internet. Contact met (potentiële) klanten vindt dan pas plaats als er iets niet duidelijk is of als er iets niet klopt. Zelfs dan hebben bedrijven de neiging klanten dan vooral met een kluitje het riet in te sturen. Probeert u het telefoonnummer van uw internet provider eens te vinden in minder dan 3 klikken.

    Een ander vaak persoonlijk contactmoment met potentiële afnemers is het moment waarop de organisatie het initiatief neemt door middel van telemarketing. Vaak met korte termijndoelstellingen: conversie. Deze benadering doet vaak meer kwaad dan goed.

    Uit de klantenfeedbackonderzoeken die wij al jarenlang doorlopend uitvoeren concluderen wij dat de waarde van klantcontact in de klantbeleving onderschat wordt.

    Klantcontact inrichten zoals de klant dat wenst

    Wij geloven in de kracht van goed georganiseerd klantcontact. Goed georganiseerd in de zin van het afstemmen van de inrichting op de wensen en behoeften van (potentiële) klanten. Zowel voor inkomende-, als voor uitgaande gesprekken. Dat betekent dat als de klant ook graag om 20:00 uur wil kunnen bellen of in het weekend, dan moet dat kunnen. Het inrichten van het klantcontact, exact zoals de klant dat graag zou willen is uiteraard niet altijd mogelijk. Het inrichten van een effectief, efficiënt en professioneel contactcenter vergt de nodige investeringen. SpangenbergGroep beschikt over een volledig ingericht contactcenter voor zowel inkomende als uitgaande klanten.

     

    SpangenbergGroep

    Specialist in bereikbaarheid, klantcontact & klantbeleving

    Hoe werkt het?

    Optimaal bereikbaar zijn, ook op tijden dat u het even niet goed uitkomt? Onze getrainde medewerkers beantwoorden uw telefoongesprekken op het moment dat u dat wenst. Met onze ruime openingstijden bent u gegarandeerd bereikbaar van 08:00 tot 20:00 en in de weekenden standaard van 09:00 tot 18:00. Wij zorgen dat u bereikbaar bent en dat uw telefoontjes snel en professioneel worden afgehandeld. Goede kwaliteit hoeft ook niet duur te zijn; U bent al gegarandeerd bereikbaar vanaf Euro 19,95 per maand!

    Hoe het werkt is heel simpel: U schakelt uw telefoongesprekken door op het moment dat u dat wenst. Wij beantwoorden uw telefoongesprekken.

    Heeft u zelf nog geen telefoonnummer of wilt u een vast telefoonnummer? Geen probleem, dat krijgt u van ons.

    Contact opnemen

    Schrijf u in voor onze Nieuwsbrief en blijf op de hoogte