Goede Duitstalige klantenservice?

Zorgeloos de beste klantenservice voor jouw Duitse klanten!

Internationaal ondernemen wordt steeds makkelijker. De klantenservice blijkt echter vaak een grotere uitdaging. Goede bereikbaar zijn op de relevante kanalen en met ruime openingstijden en dat allemaal in meerdere talen is lastig. 

Wij kunnen je helpen met jouw Duitse klantenservice. Jouw Duitse klantenservice uitbesteden en daarmee gewoon goede klantenservice bieden voor jouw Duitse klanten.

Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter
Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

Multilangual

Nederlands, Frans, Duits, Engels en meer! Dat is pas meertalig!

Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

Multichannel

Call, Mail, Chat, socials. Wij ondersteunen alle relevante kanalen!

Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

100% ontzorgd

Van begin tot eind goed verzorgde klantenservice!

Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

Ruim 20 jaar ervaring

Gewoon heel veel ervaring met (het optimaliseren van) klantcontact

Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

Kwalitatief personeel

Echte helden werken iedere dag aan een optimale klantbeleving.

Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

Samen succesvol

Focus op de lange termijn en constant werken aan partnerships

Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

Klantenservice uitbesteden

Zorgeloos goede klantenservice
Klantenservice is voor de meeste bedrijven, organisaties en instellingen niet perse iets waar ze ze echt voor ingericht zijn. De meeste bedrijven zijn ergens heel er goed in en dat heeft klantcontacten als gevolg. Voor ons geldt dat wel, wij doen niets anders als het afhandelen van klantcontacten en verzorgen van klantenservice diensten. Wij kunnen (een deel) van de klantenservice inrichten en daarmee zorgen dat dat stuk goed geregeld is. Dat is uiteraard grotendeels maatwerk. Het uitbesteden brengt een aantal voordelen met zich mee. De voornaamste zijn:
Vliegende start: Wij hebben alles in huis voor een professionele, meertalige, multichannel klantenservice
Expertise: 20 jaar ervaring die krijg je er “gratis” bij!
Kosten: Uitbesteden is vaak goedkoper als zelf doen.
Rust: Wel de lusten maar niet de lasten van goede klantenservice

Wat onze klanten zeggen over onze dienstverlening

5/5

Hoe werkt uitbesteden?

Klantenservice uitbesteden: De voordelenHet uitbesteden van de klantenservice lijkt complex. Wij hebben voor veel bedrijven de klantenservice mogen inrichten dus weten inmiddels wel hoe dat werkt. Volgens ons draait het allemaal om de juiste focus. De beste focus is wat ons betreft uitgaan van een vruchtbare samenwerking op de lange termijn. Dan richt je de samenwerking vanaf het begin goed in.
We hebben een aantal interessante blogs geschreven over uitbesteden:
De voordelen van uitbesteden
Uitbesteden voor lage volumes
Waarom klantenservice uitbesteden
Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

Over SpangenbergGroep

Wij kunnen je helpen om ervoor te zorgen dat jouw klantenservice een goede klantenservice is. Gewoon goede klantenservice waarbij de basis op orde is. Waarbij klantcontacten waarde toevoegen aan de klantbeleving. Wij ontzorgen je op het gebied waar wij goed in zijn (klantenservice) zodat jij je zorgeloos kunt concentreren op waar jij goed in bent. Klinkt dat goed? Neem eens contact op. Je kunt onderstaande formulier gebruiken.