Klantenservice Uitbesteden?

Een goede klantenservice wordt steeds belangrijker. Toch is het voor veel organisaties lastig een goede, professionele en klantgerichte klantenservice in te richten. Er is een constante spanning tussen verschillende benaderingen. Kosten vs opbrengsten, kwaliteit vs kwantiteit of interne kpi’s vs externe kpi’s. Het inrichten van een klantenservice die zowel aan de eisen van de organisatie voldoet als aan de eisen van de klant is moeilijk. Daarom kiezen organisaties vaker voor het uitbesteden van de klantenservice. De klantenservice uitbesteden naar een goed georganiseerd extern (facilitair) contactcenter zorgt ervoor dat de organisatie zich niet bezig hoeft te houden met de complexiteit van die klantenservice maar de vruchten plukt van een goede klantenservice.

De voordelen van van een klantenservice uitbesteden

Het uitbesteden van de klantcontacten aan een extern contactcenter brengt enkele voordelen met zich mee. Het belangrijkste is dat een goed extern contactcenter zich met 1 ding bezig hoeft te houden: Goed klantcontact voor de opdrachtgevers. Voor veel opdrachtgevers van externe contactcenters is het klantcontact niet de core-business. Voor een facilitair contactcenter is dat juist wat ze doen en waar ze goed in zijn. Enkele voordelen op een rij:

  • Een facilitair contactcenter is gespecialiseerd in klantcontact
  • Een facilitair contactcenter is al volledig ingericht op het effectief, efficient én professioneel afhandelen van klantcontacten
  • Een facilitair contactcenter is vaak erg flexibel
  • Als organisatie maak je gebruik van de schaalvoordelen van een facilitair contactcenter
  • Een goed facilitair contactcenter zorgt ervoor dat je wel de lusten maar niet de lasten hebt van een goede klantenservice

Zullen wij uw klantenservice verzorgen?

  • Wij hebben ruim 16 jaar ervaring met klantcontact
  • Wij hebben een volledig ingericht multichannel, meertalig contactcenter
  • Wij richten uw klantenservice in zoals u dat graag wilt.
  • Wij bieden u zorgeloos klantcontact mét kwaliteitsgarantie
  • Gewoon goede klantenservice zonder investeringen
  • Klantenservice met een vast laag tarief per gesprek
  • Standaard service van 08:00 tot 21:00
  • Hoogopgeleid en goed getrainde contactcenter professionals

SpangenbergGroep

Zullen wij uw klantenservice verzorgen? Bel ons op 088-2425475

Enkele van onze klanten

Bekijk onze cases: 

 

Uw klantenservice uitbesteden?

Wij beschikken over de faciliteiten, de mensen, de ervaring én de drive om u te helpen met uw klantenservice. Bel ons op 088-2425475 of neem contact om de mogelijkheden te bespreken.

Uw klantenservice in goede handen

SpangenbergGroep helpt organisaties bij het realiseren van goede klantenservice. Wij hebben zelf een volledig ingericht contactcenter waarin wij voor verschillende klanten de klantenservice verzorgen. Wij zijn goed in het vertalen van wat u van een klantenservice verwacht naar de praktijk. Uw klantenservice bij SpangenbergGroep:

  • Gewoon goed bereikbaar: standaard van 08:00 tot 21:00. Alle andere openingstijden zijn bespreekbaar.
  • Gewoon goed klantcontact: Uw idee en wensen brengen wij in de praktijk
  • Kwaliteit in klantcontact: Hoogopgeleid personeel, doorlopende kwaliteitsmetingen én doorlopende trainingen
  • Meertalig, multichannel, inbound én outbound
  • Korte lijnen met opdrachtgevers door een platte organisatie met uw eigen project manager
  • Wij adviseren doorlopend over hoe wij de service nog verder kunnen verbeteren

Ook als u zelf een klantenservice heeft kunnen wij u helpen met onze flexibele ondersteuning. Wij zijn uw flexibele schil en beantwoorden uw gesprekken als u het daarvoor te druk hebt! Benieuwd naar de manier waarop wij ook uw contact met klanten kunnen optimaliseren? Bel ons eens op 088-2425475 of neem contact met ons via ons contact formulier.