Uw klantenservice uitbesteden?

Goede klantenservice is een waardevolle marketingtool. Toch is het inrichten van een goede klantenservice niet altijd even makkelijk. De klantenservice uitbesteden kan dan oplossing zijn waarmee je zorgeloos hele goede klantenservice kunt bieden.

Wij bieden meertalige, multichannel klantcontact waarbij we onze dienstverlening naadloos aan laten sluiten op jouw wensen en behoeften. Wij zijn jouw klantenservice team maar dan op afstand. Niet de lasten maar wel de lusten van gewoon goede klantenservice.

Lees hier onze blog over de voordelen van uitbesteden.

Dat doen we overigens niet alleen voor grote bedrijven. We kunnen professionele klantenservice verzorgen ook als je een groeiende webshop bent of internationaal wilt uitbreiden. Daar lees je hier meer over.

Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

Zorgeloos goede klantenservice

Neem contact met ons op! We kijken graag mee

Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

Waarom zou u uw klantenservice uitbesteden?

Klantenservice is onze corebusiness. Wij leveren maatwerk en creëren voor elk klantenservice vraagstuk een passende oplossing. De belangrijkste redenen om de klantenservice uit te besteden?


1. Wij zijn er echt heel erg goed in.
We doen niets anders als het afhandelen van klantcontacten. Dat doen we al 30 jaar en inmiddels met 90 medewerkers. 

2. Wij vinden het echt heel erg leuk om te doen. Het steeds zorgen voor goede service, het verbeteren van interne bedrijfsprocessen, het puzzelen met klantvragen en oplossingen…. ja daar krijgen wij energie van. 

3. Veel voor weinig. Klinkt goedkoop maar dat bedoelen we niet. Naast onze dienstverlening krijg je 20 jaar ervaring en heel veel passie voor wat we doen. Onze tarieven zijn lager dan het marktgemiddelde omdat we een platte en vrij simpele organisatie zijn. De kwaliteit van onze dienstverlening is beter omdat we een familie bedrijf zijn met de focus op de lange termijn

4. Wij ontzorgen je echt. Wel de lusten en niet de lasten van knetter goede klantenservice. Wij regelen het gewoon.

Hoe dan?

Dat vertellen we je graag door eerst goed naar je te luisteren. Dan kijken we naar wat wij kunnen en of we daarin een goede match hebben. Hebben we die? Dan gaan we een stap verder en hebben we de volgende tools die we in kunnen zetten om de perfecte klantenservice vorm te geven:

Dedicated ondersteuning. Dedicated ondersteuning kenmerkt zich door ondersteuning voor één enkele opdrachtgever in een vast team. De medewerkers die in een dedicated team werken zijn enkel werkzaam voor die specifieke opdrachtgever en de werkzaamheden worden dus niet geblend met werkzaamheden voor andere opdrachtgevers. Je eigen professionele klantenservice team maar dan zonder zorgen.

Blended ondersteuning. Blended ondersteuning is met name interessant bij lagere volumes. Hierbij wordt door een medewerker voor verschillende opdrachtgevers tegelijk gewerkt. Het voordeel hiervan is dat blended ondersteuning van per interactie wordt afgerekend.

Multichannel / multilingual ondersteuning. Alle kanalen die je kunt bedenken in Nederlands, Engels, Frans, Duits en indien nodig andere talen.

Zelflerende eerstelijn. Gewoon zoals je dat van een klantenservice kunt verwachten: Steeds meer kennis, steeds meer ervaring en de input vanuit het team om onnodig klantcontact te voorkomen.

Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

Wat onze klanten zeggen over onze dienstverlening

5/5
Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

Het belang van een goede klantenservice

Klanten kopen steeds minder alleen een product of een dienst. De beleving die ze daarbij hebben is vaak steeds belangrijker. Waarom bent u al jaren klant bij dezelfde verzekeringsmaatschappij? Bieden ze u iets dat geen ander biedt? Zijn ze de goedkoopste? Waarschijnlijk bent u al jaren klant omdat die keer dat u schade had ze u goed geholpen hebben. Of die keer dat u ze belde over uw polis u vriendelijk en professioneel te woord werd gestaan en u zich als klant serieus genomen en gewaardeerd voelde.


Dat is precies waarom een goede klantenservice belangrijk is. Het persoonlijk contact dat daar plaatsvindt maakt of breekt de klantbeleving en daarmee de relatie met je klant. Je product of dienst kan nog zo goed zijn, als je service niet aansluit bij wat je klanten willen zul je altijd kansen missen. Uw klantenservice verbeteren is daarom een doorlopend proces.

Zorgeloos goede klantenservice

Neem contact met ons op! We kijken graag mee

Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter
Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

Multilangual

Meer dan acht talen, dat is pas meertalig!

Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

Multichannel

Wij ondersteunen alle relevante kanalen.

Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

Volledig ontzorgd

Van begin tot eind goed verzorgde klantenservice

Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

Ruim 20 jaar ervaring

Gewoon heel veel ervaring met (het optimaliseren van) klantcontact

Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

Kwalitatief personeel

Echte helden werken iedere dag aan een optimale klantbeleving.

Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

Samen succesvol

Focus op de lange termijn en constant werken aan partnerships