Uw klantenservice verbeteren?

Goede klantenservice wordt steeds belangrijker om je te onderscheiden van de concurrentie. Het inrichten van een goede klantenservice die afgestemd is op wat je klant verwacht is moeilijk. Wilt u uw klantenservice verbeteren? Waar begin je dan? Wij doen niets anders als het optimaliseren van klantcontacten en kunnen ook u helpen met het verbeteren van uw klantenservice.

Klantenservice verbeteren kan van alles inhouden. Waar wij u mee kunnen ondersteunen zijn zaken als:

Wij hebben ruim 17 jaar ervaring met het verbeteren van klantcontacten en klantenservice. Daag ons uit met uw probleem en wij vinden voor een passende oplossing om ook uw klantenservice te verbeteren.

Zullen wij ook uw klantenservice verbeteren?

Bel ons op 085-8884661 of gebruik dit formulier:

SpangenbergGroep

Uw eigen klantenservice: Wel de lusten, niet de lasten

Het belang van een goede klantenservice

Klanten kopen steeds minder alleen een product of een dienst. De beleving die ze daarbij hebben is vaak steeds belangrijker. Waarom bent u al jaren klant bij dezelfde verzekeringsmaatschappij? Bieden ze u iets dat geen ander biedt? Zijn de de goedkoopste? Waarschijnlijk bent u al jaren klant omdat  die keer dat u schade had ze u goed geholpen hebben. Of die keer dat u ze belde over uw polis u vriendelijk en professioneel te woord werd gestaan en u zich als klant serieus genomen en gewaardeerd voelde.

Dat is precies waarom een goede klantenservice belangrijk is. Het persoonlijk contact dat daar plaatsvindt maakt of breekt de klantbeleving en daarmee de relatie met je klant. Je product of dienst kan nog zo goed zijn, als je service niet aansluit bij wat je klanten willen zul je altijd kansen missen. Uw klantenservice verbeteren is daarom een doorlopend proces.

SpangenbergGroep:

  • Ruim 15 jaar ervaring in klantcontact
  • Passie voor klantcontact & klantbeleving
  • Hoogopgeleid en goed getraind personeel
  • Uw behoeften staan centraal
  • Van telefoonservice tot klantenservice
  • Meertalig / Multichannel
  • Kwalitatief hoogwaardig contact met uw klanten

Geen eigen klantenservice?

Het opzetten en professioneel aansturen van een klantenservice is een specialisme. SpangenbergGroep heeft ruime ervaring in het opzetten, effectief en efficiënt laten van klantenservice organisaties. Wij beschikken daarnaast over ons eigen contactcenter waar wij als klantenservice functioneren voor verschillende bedrijven.

  • Wilt u wel een professionele klantenservice bieden maar heeft u zelf de middelen niet?
  • Wilt u uw klanten professioneel te woord staan maar weet u niet hoe?
  • Wilt u goed bereikbaar zijn voor uw klanten maar kunt u dat zelf niet inrichten?
  • Heeft u een eigen klantenservice maar krijgt u meer telefoontjes als u zelf kunt beantwoorden?
  • Heeft u moeite om al uw klanten te woord te staan?
  • Wilt u een zorgeloze klantenservice met zeer ruime openingstijden én bereikbaarheidsgarantie?

Neem eens contact met ons op. Wij kunnen uw klantenservice zijn. SpangenbergGroep biedt u:

  • Zorgeloze bereikbaarheid, standaard van 08:00 tot 21:00
  • Ook bereikbaar in het weekend
  • Meertalige ondersteuning
  • Hoogopgeleid en goed getraind personeel
  • Gewoon goede service met kwaliteitsgarantie