About us

Uw klantenservice verbeteren?

Goede klantenservice wordt steeds belangrijker om u te onderscheiden van de concurrentie. Het inrichten van een goede klantenservice die afgestemd is op wat uw klant verwacht is moeilijk. Wilt u uw klantenservice verbeteren? Waar begint u dan? 
 
Wij zijn inmiddels ruim 22 jaar actief in de klantenservice. Zowel in het zelfstandig afhandelen van klantcontacten  als het optimaliseren van klantenservice afdelingen en organisaties. Wij hebben start-ups geholpen vanaf de start en multinationals ondersteund bij het optimaliseren.
 

Wat is goede klantenservice?

 
Onze definitie van goede klantenservice: Goede klantenservice is klantenservice waarbij de klantcontacten kwalitatief en kwantitatief dusdanig goed worden afgehandeld dat ze een positieve bijdrage leveren aan de klantbeleving.
 
Wat klantbeleving is en waarom dat volgens ons begint bij goed klantcontact lees je hier. Goede klantenservice voldoet aan de verwachting van de klant. Dat gaat dan met name over zaken als bereikbaarheid, kanaalkeuze en klantvragen zo goed mogelijk en in 1 keer volledig beantwoorden. Hele goede klantenservice voldoet niet alleen aan die verwachting maar overtreft deze waar mogelijk.
 
Nog even los van de externe component (klantbeleving) is een goede klantenservice intern ook van groot belang. De input van klantvragen kun je natuurlijk goed gebruiken om je interne bedrijfsprocessen te optimaliseren. Met andere woorden: als je op basis van klantvragen weet wat er precies mis gaat kun je daar natuurlijk wat aan doen.

Hoe kunnen wij helpen?

Omdat we veel ervaing hebben met de uitvoeren en optimaliseren van klantenservice kunnen we je helpen met het verbeteren van jouw klantenservice.
 
We kunnen kijken naar de processen binnen jouw organisatie en op welke wijze deze processen bijdragen (of juist niet) aan een goede klantenservice. Dat is vaak wel maatwerk. 
 
Op basis van de praktijk en de wensen die je hebt ten aanzien van de beste mogelijke klantenservice maken we een plan. Een plan waarmee we samen kunnen zorgen voor hele goede klantenservice. Wellicht hoort het (gedeeltelijk) uitbesteden van de klantenservice daar wel bij.

Interessante blogs

 
Om een beeld te geven van waar wij voor staan hebben we een aantal blogs geschreven. 
 

-> Klantenservice als marketingtool

-> Klantbeleving en klantcontact

-> Klantenservice uitbesteden

-> Wat is klantbeleving?

 
Getriggerd door ons verhaal? Neem eens contact op, dan kunnen we kijken of we ook jouw klantenservice tot een waardevol marketing kanaal kunnen maken!