About us

Gewoon goede klantenservice

Zorgeloos de beste klantenservice voor jouw klanten!
 
Wij doen het al een tijdje (20 jaar). Bedrijven en organisaties helpen met het gewoon goede klantenservice
 
Er komt nogal wat kijken bij een goede professionele klantenservice. Techniek, mensen, contact, kwaliteit, openingstijden, kanalen, info, systemen etc. Best veel. Maar wij doen dat dus al een tijdje voor veel verschillende bedrijven en kunnen je dus helpen. Daar zijn we best goed in en vinden we ook echt heel leuk om te doen.
 
We hebben ook best al wat mooie klantcases.

Klantenservice uitbesteden

We de lusten maar niet de lasten van gewoon goede klantenservice
 
Klantenservice is voor de meeste bedrijven, organisaties en instellingen niet perse iets waar ze ze echt voor ingericht zijn. De meeste bedrijven zijn ergens heel er goed in en dat heeft klantcontacten als gevolg. Voor ons geldt dat wel, wij doen niets anders als het afhandelen van klantcontacten en verzorgen van klantenservice diensten. Wij kunnen (een deel) van de klantenservice inrichten en daarmee zorgen dat dat stuk goed geregeld is. Dat is uiteraard grotendeels maatwerk. Het uitbesteden brengt een aantal voordelen met zich mee. Met uitbesteden heb je wel de lusten maar niet de lasten van gewoon hele goede klantenservice.
 
SpangenbergGroep functioneert als jouw klantenservice maar dan op afstand.  Wij hebben de expertise, mensen en de drive om de klantenservice voor al onze klanten goed en professioneel te verzorgen. We merken dat de meeste van onze klanten het fijn vinden om zich te kunnen concentreren op waar ze goed in zijn met het vertrouwen dat de klantenservice in ieder geval goed geregeld is.
Multilangual

Meer dan acht talen zodat wij jouw internationale groeiambities kunnen faciliteren.

Multichannel

Wij onder steunen alle relevante kanalen.

Volledig ontzorgd

Van begin tot eind goed verzorgde klantenservice

Ruim 20 jaar ervaring

Gewoon heel veel ervaring met (het optimaliseren van) klantcontact

Kwalitatief personeel

Echte helden werken iedere dag aan een optimale klantbeleving.

Samen succesvol

Focus op de lange termijn en constant werken aan partnerships

Hoe werkt uitbesteden?

Het uitbesteden van de klantenservice lijkt complex. Wij hebben voor veel bedrijven de klantenservice mogen inrichten dus weten inmiddels wel hoe dat werkt. Volgens ons draait het allemaal om de juiste focus. De beste focus is wat ons betreft uitgaan van een vruchtbare samenwerking op de lange termijn. Dan richt je de samenwerking vanaf het begin goed in. Uitbesteden is en blijft grotendeels maatwerk. We kijken samen naar de belangrijkste thema’s rondom de klantenservice en hoe we die het beste in kunnen richten. 
 
Uitbesteden is maatwerk. Dat zorgt ervoor dat onze dienstverlening altijd naadloos aansluit bij de wensen van onze opdrachtgevers.

De kosten van Uitbesteden?

Maatwerk hoeft niet duur te zijn!
 
We hebben 2 vormen van ondersteuning. Die kunnen we volledig naar wens aanpassen en inzetten. We kijken naar de behoeften van onze opdrachtgevers en passen onze dienstverlening daarop aan.
 

Dedicated teams

Voor projecten met een bepaalde omvang werken wij met een dedicated team. Dat zijn met name projecten met een bepaald volumes in combincatie met een bepaalde mate van complexiteit. Deze teams worden per uur ingezet. We hebben hiervoor een zeer aantrekkelijk all-inn tarief. Het tarief is afhankelijk van de talen, openingstijden, complexiteit en kanalen. 
 
Non dedicated – Blended teams
Lagere, sterk wisselende volumes of sterk groeiend volume? Dan hebben wij een goede oplossing met een blended team. Gewoon goede klantenservice maar dan tegen een interactie tarief (prijs per call).
 
We berekenen graag voor je wat in jouw specifieke situatie de kosten zouden zijn. Neem daarvoor even contact met ons op!
 
Lees hier meer over de voordelen van uitbesteden en de voordelen juist bij lagere volumes.
 

Interesse in het uitbesteden van uw klantenservice?