Uw eigen webshop klantenservice?

We kopen met z’n allen steeds meer online waardoor het aantal webshops toeneemt. Met een toename van het aantal webshops neemt ook de concurrentie online toe. Naast de concurrentie op de traditionele onderdelen wordt service en in zekere mate ook klantenservice steeds belangrijker. In 1 van onze blogs beschreven wij het belang van goede bereikbaarheid voor webshops. Dat komt er eigenlijk op neer dat je meer omzet zult generen, meer klanten zult bedienen én je beter kunt onderscheiden van de concurrentie als je als webshop je klantenservice op orde hebt. Maar hoe organiseer je je webshop klantenservice?

Bereikbaar voor je (potentiële) klant

“Bel ons: wij helpen u graag met uw vraag bestelling”. Op het moment dat je dat als webshop op je website kunt zetten onderscheid je je van je concurrent. Helemaal als je daarbij ook nog de telefoon beantwoord op de tijden waarop jouw klant op jouw webshop zit. Zodra je zorgt dat je klant jouw kan bereiken op die momenten dat hij dat wenst én via de kanalen die de klant graag gebruikt straal je uit dat je je klant begrijpt en je webshop daarop aanpast.

Uiteindelijk met als doel het realiseren van een betere klantbeleving en daarmee samenhangende omzetstijging.

 

SpangenbergGroep als uw klantenservice?

  • Wij hebben ruim 16 jaar ervaing met klantcontact
  • Wij hebben een volledig ingericht multichannel, meertalig contactenter
  • Wij richten uw klantenservice in zoals u dat graag wilt.
  • Wij bieden u zorgeloos klantcontact mét kwaliteitsgarantie
  • Gewoon goede klantenservice zonder investeringen

SpangenbergGroep

Uw eigen klantenservice: Wel de lusten, niet de lasten

Enkele van onze klanten

Bekijk onze cases: 

Uw klantenservice uitbesteden?

Wij beschikken over de faciliteiten, de mensen, de ervaring én de drive om u te helpen met uw klantenservice. Bel ons op 088-2425475 of neem contact om de mogelijkheden te bespreken.

Bel ons op 088-2425475 of gebruik dit formulier:

Gewoon goede klantenservice

Met de dienstverlening van SpangenbergGroep bent u gewoon goed bereikbaar voor uw klanten. Meertalig? multichannel? Standaard van 08:00 tot 21:00? Wij verzorgen uw webshop klantenservice door uw klantenservice in te richten zoals u dat wenst. Als u ons toegang geeft tot uw voorraad,- bestelsysteem of uw tracking systeem dan kunnen wij uw klanten precies zo te woord staan zoals u dat graag wilt. Gewoon zorgeloos goede klantenservice met onze contactcenter oplossing.

Bel ons eens op 088-2425475 of neem contact met ons via ons contact formulier.

SpangenbergGroep als uw klantenservice

Uw klantenservice webshop inrichten is lastig. Het vergt verstand van ICT en van het effectief en efficiënt afhandelen van een onvoorspelbare stroom klantcontacten. SpangenbergGroep beschikt over:

  • Een volledig ingericht multichannel contactcenter
  • Goed getraind en hoogopgeleid personeel
  • Ruim 15 jaar ervaring op het gebied van klantcontact
  • De ervaring en de drive om ook uw klantenservice te verzorgen!