Klantenservice uitbesteden of klantenservice verbeteren?

Top klantenservice met de specialisten van SpangenbergGroep

Wij begrijpen dat niet iedere organisatie in staat is om haar klantenservice optimaal en efficiënt te organiseren. Hoe zorg je ervoor dat je bereikbaarheid en kwaliteit voldoen aan de wensen van jouw klanten? Zet je je middelen effectief en efficiënt in? Besteed je de klantenservice uit of optimaliseer je je eigen klantenservice? SpangenbergGroep is de specialist op het gebied van klantenservice uitbesteden en klantenservice verbeteren!

Klanten geholpen
0 k

Aantal klantcontacten dat we deze week afgehandeld hebben

Kwaliteitsscore
0 %

Onze gemiddelde kwaliteitsscore van deze week

Wat SpangenbergGroep biedt?

Gewoon goede klantenservice...

Klantcontact is iets waarmee elke organisatie te maken heeft. Het speelt een steeds grotere rol in het onderscheidend vermogen. Wil je dat extra stapje zetten met gewoon hele goede klantenservice? Wij kunnen jouw klantenservice verbeteren, of je kunt ervoor kiezen om de klantenservice uit te besteden. Wat je uitdaging ook is op het gebied van de klantenservice, wij helpen je!

Klantenservice uitbesteden

Meertalige, multichannel en flexibele klantenservice oplossingen op maat. Wil je zorgeloos (internationaal) groeien? Een flexibele schil of volledig uitbesteden?

Klantenservice optimaliseren

Iemand met veel ervaring die meekijkt naar jouw klantenservice en helpt de klantenservice verbeteren? Optimalisatie van de klantenservice? Wij kunnen je helpen.

Klantbeleving verbeteren

Hoe ervaren jouw klanten jouw dienstverlening? Welke processen kunnen beter worden afgestemd op de beleving van jouw klanten? Wij helpen jou met verbeteren!

0
jaar ervaring
Optimaliseren?

Minder verspilling/waste (onnodig contact) en meer hoogwaardige klantinteracties dankzij procesoptimalisatie. Lees verder

Klantenservice met toegevoegde waarde voor klantbeleving!

Zorgeloos goede klantenservice

Wat heb je vandaag nodig om morgen jouw klantenservice te verbeteren? Kunnen wij je helpen met advies en expertise op het gebied van klantcontact, klantenservice en procesoptimalisatie? Of is het uitbesteden van je klantenservice aan ons (meertalig, multichannel en flexibel) dé oplossing voor jouw uitdagingen op het gebied van klantenservice? Wij staan klaar om je te helpen met uitstekende klantenservice die waarde toevoegt aan de ervaring van jouw klanten. Lagere kosten én betere klantbeleving? Het kan!

Lagere kosten en minder zorgen

Een goed georganiseerde klantenservice verlaagt de kosten omdat middelen effectief en efficiënt worden ingezet.

Betere beleving en hogere kwaliteit

Een goed georganiseerde klantenservice zorgt voor een hoge mate van flexibiliteit hogere kwaliteit én betere klantbeleving

Waarom SpangenbergGroep

We zijn trots op ons familiebedrijf zonder externe aandeelhouders. Onze focus ligt altijd op het toevoegen van waarde op de lange termijn, in plaats van winst te maken op korte termijn. Het samen creëren van kansen en daardoor groei, dat is waar wij het voor doen!

Maatwerk offerte?

Enkele van onze klantcases

5/5

Gratis White-Paper klantgerichtheid

We hebben een whitepaper geschreven over klantgerichtheid. Hierin delen we onze praktijkervaringen en geven we ook onze mening, uiteraard gebaseerd op onze ervaringen met klantenservice uitbesteden en klantenservice verbeteren. We onderzoeken onder andere het verschil tussen klantvriendelijkheid en klantgerichtheid en proberen aan de hand van enkele voorbeelden duidelijk te maken wat klantgerichtheid in de praktijk betekent. Met het onderstaande formulier kun je jouw gratis whitepaper aanvragen. We sturen het naar je op via e-mail. Veel leesplezier