Hoe verzorgt uw webshop de klantenservice?

We kopen met z’n allen steeds meer online waardoor het aantal webshops toeneemt. Met een toename van het aantal webshops neemt ook de concurrentie online toe. Naast de concurrentie op de traditionele onderdelen wordt service en in zekere mate ook klantenservice steeds belangrijker. In 1 van onze blogs beschreven wij het belang van goede bereikbaarheid voor webshops. Dat komt er eigenlijk op neer dat je meer omzet zult generen, meer klanten zult bedienen én je beter kunt onderscheiden van de concurrentie als je als webshop je klantenservice op orde hebt. Maar hoe organiseer je je webshop klantenservice?

Bereikbaar voor je (potentiële) klant

“Bel ons: wij helpen u graag met uw vraag bestelling”. Op het moment dat je dat als webshop op je website kunt zetten onderscheid je je van je concurrent. Helemaal als je daarbij ook nog de telefoon beantwoord op de tijden waarop jouw klant op jouw webshop zit. Zodra je zorgt dat je klant jouw kan bereiken op die momenten dat hij dat wenst én via de kanalen die de klant graag gebruikt straal je uit dat je je klant begrijpt en je webshop daarop aanpast.

Uiteindelijk met als doel het realiseren van een betere klantbeleving en daarmee samenhangende omzetstijging.

Zorgeloos goede klantenservice?

  • Wij hebben ruim 16 jaar ervaing met klantcontact
  • Wij hebben een volledig ingericht multichannel, meertalig contactenter
  • Wij richten uw klantenservice in zoals u dat graag wilt.
  • Wij bieden u zorgeloos klantcontact mét kwaliteitsgarantie
  • Gewoon goede klantenservice zonder investeringen
  • Standaard bereikbaar van 08:00 tot 21:00
  • Wij werken op uw systemen als u dat wilt
  • Call, mail, chat, social media alles vanuit 1 platform

SpangenbergGroep

Specialisten in klantcontact en klantbeleving.

Vragen of speciale wensen of behoeften? Daag ons uit op 088-2425475 of gebruik ons contact formulier.

SpangenbergGroep

Help mij met het inrichten van een professionele klantenservice voor mijn webshop!

Enkele van onze klanten

Bekijk onze cases: 

Uw klantenservice uitbesteden?

Wij beschikken over de faciliteiten, de mensen, de ervaring én de drive om u te helpen met uw klantenservice. Bel ons op 088-2425475 of neem contact om de mogelijkheden te bespreken.

Bel ons op 088-2425475 of gebruik dit formulier:

De voordelen op een rij

  • Altijd voldoende medewerkers beschikbaar
  • Altijd goed bereikbaar ook als het druk is
  • Geen investeringen dat hebben wij al gedaan!
  • Standaard bereikbaarheid van 08:00 tot 21:00!
  • Call? Mail? Chat? Social media? Geen probleem!
  • U betaalt enkel voor wat u gebruikt
  • Een vast tarief per gesprek al vanaf Euro 1,50!
  • Standaard Nederlands en Engels
  • Professionele klantenservice zonder zorgen….

Gewoon goede klantenservice

Met de dienstverlening van SpangenbergGroep bent u gewoon goed bereikbaar voor uw klanten. Jouw webshop klantenservice is geen zorg meer maar levert toegevoegde waarde. Meertalig? multichannel? Standaard van 08:00 tot 21:00? Wij verzorgen uw webshop klantenservice door uw klantenservice in te richten zoals u dat wenst. Als u ons toegang geeft tot uw voorraad,- bestelsysteem of uw tracking systeem dan kunnen wij uw klanten precies zo te woord staan zoals u dat graag wilt. Gewoon zorgeloos goede klantenservice met onze contactcenter oplossing. Wij verzorgen uw webshop klantenservice van begin tot eind.

Bel ons eens op 088-2425475 of neem contact met ons via ons contact formulier.