Bereikbaar op de kanalen die u klant wil

Klanten verwachten dat u bereikbaar bent via die kanalen die zij graag gebruiken én op die momenten dat het hen goed uitkomt. Met de toename van het aantal kanalen zien we ook een toename in het aantal klantcontacten. Waar voorheen gewoon gebeld wordt zien we dat klanten nu bellen over een mail, of nog eens via de chat iets vragen over een telefoontje van eerder. De klant wil de organisaties waar hij klant is benaderen én bereiken via de kanalen van zijn keuze op het moment van zijn keuze.

Omni/Multi channel klantcontact

Het heeft allerlei mooie namen maar de kern is hetzelfde: Contact met je klant over verschillende kanalen. We zien dat klanten steeds intensiever gebruik maken van de kanalen die er zijn. Het meest gebruikt zijn op dit moment:

  • Telefonie / call
  • Email
  • Webchat
  • Social media
  • Apps

De uitdaging zit in het realiseren van een goede bereikbaarheid via de verschillende kanalen én een klantbeleving die over de kanalen heen hetzelfde is.

Onze kracht

  • Passie voor klantcontact
  • Hoogopgeleid en goed getraind personeel
  • Uw behoeften staan centraal
  • No nonsens benadering

SpangenbergGroep

Specialist in bereikbaarheid, klantcontact & klantbeleving

Cases

Call, email, webchat en whatsapp: Multichannel ondersteuning

Naast onze losse onderdelen bieden wij de mogelijkheid het klantcontact over alle kanalen voor u te verzorgen. De fullservice multichannel oplossing garandeert u goede bereikbaarheid en professioneel klantcontact op alle kanalen. We zien dat het aantal klantcontacten alleen maar toeneemt. Klanten nemen vaak via verschillende kanalen contact op en verwachten eenzelfde service op elk individueel kanaal. Daarnaast zien we steeds vaker dat klanten bellen over een mail die zij verstuurd of ontvangen hebben of andersom. Met een multichannel ondersteuning weet u zeker dat alle contacten door dezelfde mensen met dezelfde instructie en dezelfde klantbenadering worden afgehandeld.

Alles goed geregeld met de multichannel ondersteuning van SpangenbergGroep

Met onze multichannel ondersteuning biedt u uw klanten keuzevrijheid én hoeft u zich toch geen zorgen te maken over uw klantcontacten. Wij werken met goed opgeleide en getrainde medewerkers. Hierdoor kunnen onze klantcontact specialisten op alle kanalen goede service verlenen. Of uw klanten nu willen belen, chatten of mailen, ons team zit voor u klaar om uw klantcontacten namens u af te handelen.

SpangenbergGroep

Specialist in bereikbaarheid, klantcontact & klantbeleving

Loop voorop met multichannel ondersteuning

U als MKB’er, kleine webshop of welke soort organisatie u ook bent kunt voorop lopen. U kunt uw klanten multichannel bereikbaarheid bieden zonder zelf te hoeven investeren in complexe ICT oplossingen. Al uw contacten worden professioneel te woord gestaan van 08:00 tot 21:00. Wij kunnen voor u inhoudelijk vragen beantwoorden, terugbelverzoeken maken of het klantcontact volledig voor u afhandelen. Met ons multichannel oplossing heeft u een bereikbaarheidsgarantie over alle kanalen heen.

Weinig contacten en toch multichannel bereikbaar zijn?

Dat kan. Wij bieden ook voor organisaties met een laag aantal contacten multichannel ondersteuning. U bent dan verzekerd van goede bereikbaarheid op alle relevante kanalen, u hoeft zich geen zorgen te maken over grote investeringen, pieken in het aanbod of het managen van uw personeel. Dat doen wij voor u. U heeft dus wel de lusten van optimale multichannel bereikbaarheid maar niet de lasten! Bent u ook geïnteresseerd in onze multichannel ondersteuning? Daag ons uit!

Contact opnemen

Schrijf u in voor onze Nieuwsbrief en blijf op de hoogte