Uw telefoondienst uitbesteden?

Wij verzorgen kwalitatief hoogwaardig klantcontact, goede bereikbaarheid én een positieve klantbeleving!

Daag ons uit op 085-8884661 of gebruik onderstaand formulier: 

Telefoondienst uitbesteden?

Een kwalitatieve telefoondienst wordt vandaag de dag meer en meer belangrijk.
Toch vormt dit voor vele ondernemers een uitdaging om een goede en professionele telefoondienst in te richten. Het op één lijn zitten met de eisen van de organisatie als van de klant, is vaak erg moelijk, maar zeker niet onhaalbaar!

Uw telefoondienst uitbesteden aan SpangenbergGroep kan u vele voordelen opleveren!

Als u ervoor kiest om uw telefoondienst uit te besteden aan SpangenbergGroep kan dat u als ondernemer veel opleveren! SpangenbergGroep houdt zich voornamelijk bezig met goed klantcontact voor onze opdrachtgevers. Voor veel externe contactcenters is klantcontact een bijzaak. Voor ons, als facilitair contactcenter is dat juist onze hoofdzaak, en doen we waar we goed in zijn, namelijk uw bedrijf zorgeloos voorzien van een optimale bereikbaarheid en beste telefoondienst.

Enkele voordelen op een rij:

  • Wij zijn gespecialiseerd in klantcontact, contact met klanten is wat wij doen en waar wij goed in zijn!
  • Wij zijn volledig ingericht op het effectief, efficiënt én professioneel afhandelen van klantcontacten.
  • Wij zijn erg flexibel. Vandaag 5 en morgen 500 contacten? Geen probleem!
  • Meertaligheid, omnichannel, en ruime openingstijden? Geen probleem!
  • Al full-service klantenservice vanaf 1,50 per gesprek!
  • U bent zorgeloos voorzien van de beste klantenservice

Lees hier onze blog met alle voordelen van het uitbesteden van uw klantenservice op een rijtjeWaarom zou je jouw klantenservice/ klantcontact uitbesteden?

SpangenbergGroep

Zullen wij uw telefoondienst verzorgen? Bel ons op 088-8884661

Ja ik wil een zorgeloze goede telefoondienst!

Bel ons op 085-8884661 of gebruik dit formulier:

Uw telefoondienst in goede handen

  • Wij hebben ruim 16 jaar ervaring met klantcontact
  • Wij hebben een volledig ingericht multichannel, meertalig contactcenter
  • Wij richten uw klantenservice in zoals u dat graag wilt
  • Wij bieden u zorgeloos klantcontact mét kwaliteitsgarantie
  • Gewoon goede klantenservice zonder grote investeringen
  • Klantenservice met een vast laag tarief per gesprek
  • Zorgeloos klantcontact vanaf Euro 1,50 per contact
  • Standaard service van 08:00 tot 21:00
  • Hoogopgeleid en goed getrainde contactcenter professionals

Waarom SpangenbergGroep?

SpangenbergGroep helpt organisaties bij het realiseren van goede klantenservice. Wij hebben zelf een volledig ingericht contactcenter waarin wij voor verschillende klanten de klantenservice verzorgen. Wij zijn goed in het vertalen van wat u van een klantenservice verwacht naar de praktijk.
Uw klantenservice bij SpangenbergGroep:

  • Gewoon goed bereikbaar: standaard van 08:00 tot 21:00. Alle andere openingstijden zijn bespreekbaar.
  • Gewoon goed klantcontact: Uw idee en wensen brengen wij in de praktijk
  • Kwaliteit in klantcontact: Hoogopgeleid personeel, doorlopende kwaliteitsmetingen én doorlopende trainingen
  • Meertalig, multichannel, inbound én outbound
  • Korte lijnen met opdrachtgevers door een platte organisatie met uw eigen project manager
  • Wij adviseren doorlopend over hoe wij de service nog verder kunnen verbeteren

Ook als u zelf een klantenservice heeft kunnen wij u helpen met onze flexibele ondersteuning. Wij zijn uw flexibele schil en beantwoorden uw gesprekken als u het daarvoor te druk hebt! Benieuwd naar de manier waarop wij ook uw contact met klanten kunnen optimaliseren? Bel ons eens op 085-8884661 of neem contact met ons via ons contact formulier.